Terug naar overzicht
Hallo! Ja dat is inderdaad niet zo plezant als ze de moeite niet doen om te reageren!Wij hebben voor ons huwelijk op 04/09/2010 ook een Oldtimer bus... Wij hebben gereserveerd via the london ceremony bus...Via google kan je dit zeker terug vinden hoor!Die mensen zijn van kapellen maar de heen- en terugrit naar kapellen is GRATIS! Zij rekenen vanaf de eerste bestemming bv bij mij is dat mijn ouders, dan naar de kerk en dan naar de feestzaal. Groetjes!
wij trouwen op 14/08/2010 en we hebben ook een zwitserse bus besteld met ceremoniemeester dit bij feestbussen in Tielt, je moet maar eens intikken op google en je zal foto's zijn en je kan dan eens telefonisch kontact opnemen, ze staan ook op de beurs in kortrijk
Hi Nele,Wij trouwen op 26 juni 2010. We hebben een hele mooie bus van Ceremonie Roger te Meulebeke. Ook van onze ceremoniemeester hebben we al veel positiefs gehoord, het is Albert Amez uit Waregem. Succes!Liselotte
Via ceremoniemeester Patrick Schoonbaert uit Brugge kan je ook oldtimerbussen reserveren.
Sima tours is heel goed, daar kun je oldtimerbus en ceremoniemeester huren.http://www.simatours.be/site/main.php?id=11 Mijn eerste huwelijk was met deze bus en ik alles was tiptop in orde.Groeten,Nathalie26/06/2010
Ook onze bus en ceremoniemeester kwam van the london ceremony bus en we waren supertevreden. De bus zag er prachtig uit en ook hun ceremoniemeester overtrof onze verwachtingen. Echt een heel sympathieke dame die alles ongemerkt vlot laat verlopen. Echt de moeite waard.Elke190909
Hallo Nele,je moet in google eens zoeken naar ceremoniemeester Marc Marchant! Hij is van Merelbeke en via hem kan je bussen en auto's huren, wij werken ook samen met hem, heel vriendelijke man!!Groetjes,Anke21/08/10
Wij huren ook een bus van The London Ceremony!Bij Marc Marchant was alles bezet die voor ons in aanmerking kwamen dusja...Mandy10/04/2010
Beste Nele,Ikzelf ben in mijn vrije tijd ceremoniemeester. Ik heb hiervoor steeds bij een baas gewerkt, al enkele seizoenen en zou dit nu voor mezelf willen doen. Mij maakt niet uit welke regio het is, als ik de mensen maar kan helpen bij de etiquette van het huwelijk. Geeft gerust een seintje. Zoniet wens ik jou en Kenneth veel succes bij jullie huwelijk.
Dag allemaal!Ik wil jullie allen bedanken voor jullie vele reacties en hulp. Ik en Kenneth hebben ondertussen een bus gevonden via het Cloosterhof in Tielt en daarbij hoort ook een ceremoniemeester, maar wij hebben nog geen contact gehad met die ceremoniemeester, dus Sandra als het niet direct klikt met deze man, zal ik je niet vergeten! GroetjesNele & Kenneth