Nu Online
Momenteel zijn er 727 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelversiering

10-12-2009 16:36:00
Hallo,

wij moeten de tafels volledig zelf versieren. Nu ben ik al lang op zoek en inspiratieloos. Wie kan me helpen? Wat moet er van versiering op de tafels? Heb je een foto van je eigen huwelijkstafels/ feestzaal, mail ze me dan aub door! elke.vercaigne@gmail.com
alvast bedankt!

Elke
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1482

Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik10-12-2009 16:48:46

Hallo,

Werken jullie met een bepaald thema of kleur??? Dan kunnen we meedenken in die richting.

Groetjes,
Brenda.

Marouschka
14-8-2010
 Meld misbruik10-12-2009 17:41:25

Hoi,
Ik zit met hetzelfde 'probleem'en het bezorgt mij veel stress... Ik kan ook alle inspiratie gebruiken! Dus jullie mogen ook naar mij mailen op marouschka.dinnecourt@gmail.com

Alvast Bedankt!

Elke
22-5-2010
 Meld misbruik10-12-2009 18:58:30

We houden het nogal ludiek. We werken met appelgroen en wit en als symbool gebruiken we appels.

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik11-12-2009 9:25:44

Typ eens decofète in in Google.
Toffe site en ze hebben geweldig veel van dat appelgroen (is de trend momenteel he :)). Daar kan je wel wat ideetjes opdoen. Je kan 'bloemstukjes' maken met appels, lijkt me wel leuk!

Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik11-12-2009 18:10:20

Hey,

Je kan ook surfen naar google afbeeldingen en zoeken op: white and green weddings, white en green table settings, ...
Er zit veel varia tussen, maar hier en daar wel al leuke dingen gezien!

Groetjes en succes!
Brenda.

Lindsay
28-8-2010
 Meld misbruik14-12-2009 8:31:20

Wij hebben onze tafeldecoratie laten maken (door een handige tante en moeder). We hebben allemaal kleine wijnkoelertjes gekocht. Daar een bamboestokje in (vastgegoten in gips) en een fimobal daarop met stukjes witte zijde, in stukjes geknipt en dan zowat opgerold, met kopspeld in de bal gestoken., zodat je precies een grote witte rozenbol hebt. Op de gips liggen dan zwarte sierkeitjes. Is heel erg mooi...We zullen er zo 23 hebben ongeveer.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...