Terug naar overzicht
Hallo,Werken jullie met een bepaald thema of kleur??? Dan kunnen we meedenken in die richting.Groetjes,Brenda.
Hoi,Ik zit met hetzelfde 'probleem'en het bezorgt mij veel stress... Ik kan ook alle inspiratie gebruiken! Dus jullie mogen ook naar mij mailen op marouschka.dinnecourt@gmail.comAlvast Bedankt!
We houden het nogal ludiek. We werken met appelgroen en wit en als symbool gebruiken we appels.
Typ eens decofète in in Google.Toffe site en ze hebben geweldig veel van dat appelgroen (is de trend momenteel he :)). Daar kan je wel wat ideetjes opdoen. Je kan 'bloemstukjes' maken met appels, lijkt me wel leuk!
Hey,Je kan ook surfen naar google afbeeldingen en zoeken op: white and green weddings, white en green table settings, ...Er zit veel varia tussen, maar hier en daar wel al leuke dingen gezien!Groetjes en succes!Brenda.
Wij hebben onze tafeldecoratie laten maken (door een handige tante en moeder). We hebben allemaal kleine wijnkoelertjes gekocht. Daar een bamboestokje in (vastgegoten in gips) en een fimobal daarop met stukjes witte zijde, in stukjes geknipt en dan zowat opgerold, met kopspeld in de bal gestoken., zodat je precies een grote witte rozenbol hebt. Op de gips liggen dan zwarte sierkeitjes. Is heel erg mooi...We zullen er zo 23 hebben ongeveer.