Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ongerust ten einde raad .

10-12-2009 19:33:49
Hoi iedereen,

Op 26 december'09 vindt mijn huwelijk plaats.
Dinsdag mocht ik langs gaan voor mijn eerste pasbeurt van mijn trouwjurk.
Toen ik het aanhad zag het er nog steeds even prachtig uit,alleen kreeg ik het zeer benauwd toen ze de rits dicht deden.
Het spande zo enorm rond mijn borst dat ik haast niet kon ademen.
Ze gaan de jurk wat verbreden ( 2 cm ) ik hoop alleen maar dat dit genoeg zal zijn .
Ik heb schrik dat het nog steeds zal spannen .
volgende week vrijdag mag ik terug gaan om het nogmaals te passen , stel dat de jurk nog steeds een beklemmend gevoel geeft zouden ze dit dan nog aanpassen ? of gaat dat dan niet meer ? ik ben echt "op" van de zenuwen .

Een bruidje die zich veel zorgen maakt
grts Jolien

Jolien
19-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1178

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik10-12-2009 19:39:43

Hey Jolien,

Ik denk wel dat ze het nog wat kunnen verbreden, hoor! Bij mij sprak ze over 3 cm aan elke kant. Dus dat komt goed, meid!

Liefs,
Wendy

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik11-12-2009 9:09:43

wees gerust meid, mijn jurk hebben ze nog 2 dagen voor ons huwelijk moeten aanpassen , dat komt allemaal prima in orde!!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-12-2009 9:40:53

Ik weet niet wat voor een model het is, maar mijn bustierjurk spande ook heel hard bij het passen. Na een tijdje rekte de stof een beetje en was ik blij dat het zo strak was, anders zou de jurk afzakken :-). Eens gewend aan de spanning, voelde het heel goed aan.

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik21-12-2009 15:09:52

hey Jolien

Een buste moet idd spannen, omdat die zich in de loop van de dag ook een beetje zet.
Maar je moet er natuurlijk wel mee kunnen ademen :-)
2cm vergroten is redelijk veel, dus ik denk wel dat dat veel zal helpen.
Ik weet niet of ze zomaar kunnen blijven vergoten. Alles hangt ervan af of ze de juiste stof nog voorhanden hebben.
Ik zou in ieder geval niet teveel panikeren.
Ze hebben er ervaring mee en zullen wel weten wat ze doen zeker?
Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...