TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Pamela
3-9-2010
|
10-12-2009 23:14:14
Hallo,
Ik heb ook mijn kleedje besteld bij Scarpellini. Het is er eentje van Benjamin Roberts geworden.Ik vond het ook een goeie service, zeer vriendelijke dame en heb toch ook twee uur gepast en toch een twintigtal kleedjes aangetrokken vooraleer ik mijn jurk had gevonden.
groetjes
|
|
stephanie
4-9-2010
|
11-12-2009 7:48:07
Heb daar ook gepast en was daar ook tevreden van de service. Was wel een lieve dame. Heb uiteindelijk voor een kleed gekozen dat ik in België niet vond. Bij Scarpellini zijn ze wel niet goedkoop. Heb eens gemaild naar verschillende winkels voor een BR en met Mia Monta scheelde het toen 300 euro! Toch wel niet niks...
Proficiat met je aankoop! :)
|
|
Sarah
4-4-2009
|
11-12-2009 23:20:10
Mijn kleedje kwam ook van Scarpelinni. Zoals Deanie wel kan beamen... ;-) Ik heb ook geen maatje 38 meer maar ik heb daar zo een kleedje uit het rek kunnen nemen en dat was perfect voor mij! (moest ook wel want had maar 4 weken tussen het kiezen van mijn kleedje en de trouw zelf, ma bon)
@ stephanie: de prijs hangt vooral af van wat voor stijl en wat voor collectie je wilt. Ik heb er eentje gekozen van Luxuar en dit was zeker niet duur. Nog geen 400 euro.
Deanie, kben toch wel hééééééél nieuwsgierig!
|
|
stephanie
4-9-2010
|
12-12-2009 18:57:05
@Sarah Ik had het niet over dure of niet dure collecties. Hetzelfde kleed bij Scarpellini koste daar uiteindelijk meer dan 300 euro meer dan bij Mia Monta. Op een kleedje van 400 euro zal het verschil natuurlijk niet zo groot zijn.
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|