Terug naar overzicht
Heb je al eens bij ulla popken gekeken? Ze hebben verschillende collectie. In de collectie 'selection' zitten vaak lange jurken en rokken. Nu met de feestdagen vind je er verschillende. www.ullapopken.be groetjes, Carolina
Hey,Ik heb voor jou eens gezocht op het internet en heb dit kleed gevonden. Kijk maar eens op deze link www.kapaza.be/Kleding/Dames_Gelegenheidskleding/2150034... en op volgende link ook www.kapaza.be/Kleding/Dames_Gelegenheidskleding/2094209... Ik hoop dat je de jurk snel mag vinden.Groetjes
Hallo,Misschien is de outletwinkel van la sposa ook iets voor jullie in Beveren -Leie?Toen ik geweest ben hadden ze wel grotere maten.Groetjes
Halloik verkoop mijn suitekleed, oranje topje en oranje lange rok, is op maat gemaakt ben 1,65m en woog toen 50-55kg, voor fotos mail me heidiheideroosje@gmail.commijn tweelingzus verkoopt ook haar suitekleed, is groter van maat, grijsblauw in 3 delen, voor fotos mail haar vlinderklepje@gmail.commisschien dat mijn moeder ook haar suitekledij verkoopt van op mijn zus en mijn trouw wie weet zal het haar eens vragen, die zijn ook redelijk grote maten.het ene is in paars met roze, en het andere is bordeauxgroetjes Heidi (en Veerle)