Terug naar overzicht
Vrienden van ons zijn getrouwd in de ferme de wahenge met de waaiberg als traiteur, was dik in orde!
Wij hebben eveneens de Waaiberg gecontacteerd voor de catering op ons feest, maar zijn nog aan het twijfelen omdat het toch wel heel duur uitvalt: je betaalt apart voor de aankleding van de zaal, de bediening, de huur van het materiaal (bestek en zo), het transport,.. Op de foto's die ik gezien heb ziet het er wel heel goed uit, en ik heb alleen nog maar positieve reacties gehoord. Ze doen ook echt wel moeite om er iets van te maken op jouw maat, en ik had een goed gevoel bij de eerste contacten. Dus als het iets mag kosten, dan zou ik ervoor gaan!
Hoi Jo, wij zijn op zoek naar een leuke locatie rond het Leuvens, zou je me de contactgegevens voor ferme de wagenhe kunnen bezorgen want ik vind weinig tot niets terug op het internet, je mag me altijd mailen: verhaegenellen@hotmail.comheer erg bedankt en een dikke proficiat
Dag Ellen,Ik heb de contactgegevens van de boerderij gevonden via een traiteur van wallonie (ook maar via de google zoekmachine na zeeeeeeer lang zoeken inderdaad).Bij deze...http://www.paulus.be/fr/ferme_de_wahange-s161-p11.php Veel succes!Jo
Hey Jo, Die Ferme de Wahenge lijkt ons ook wel wat! Helaas die Paulus-link lijkt niet te werken... Heb je soms nog een tip ivm contactgegevens hierover :-)? Alvast super bedankt!