Terug naar overzicht
Alleszins nog niet panikerenMisschien vind je toch nog een kleedje in het bordeaux?Anders kan je eens kijken op internet of er geen enkele versie van dat liedje bestaat waarin men zegt 'Lady in white'. Of je kan het liedje spelen vlak na de openingsdans en dan met je ouders dansen,...En eens cd's huren bij de bib, en luisteren naar liedjes die je in feite nog niet kent. Misschien is daar wel een prachtig en toepasselijk liedje bij.Veel succesVicky
pfffffft, waarom niet? het gaat euhm, toch om de tekst, of probeer een rood tintje uit?? al gedacht aan laten maken door iemand?? dan kan je de kleur echt zelf kiezen!! of niet echt in trouwjurkwinkels kijken, maar eerder bij galakleding??
Hey,Bij bruidshuis Ellen was er een prachtige jurk in het rood, de verkoopsters waren er allemaal gek op, maar ik vond rood net een beetje te fel voor mijn karakter en durfde die niet te passen. Misschien kan je daar eens gaan kijken? Dat zou echt wel 'the lady in red' zijn, hoor!Groetjes, Liselot
Toen ik mijn kleedje van Linea Raffaelli heb gekozen, heb ik voor een andere stof (zijde in ivoorkleur) gekozen dan de 'frommelstof' die ik op dat moment aan had. Misschien kan je ook wel een 'gewoon' trouwkleed kiezen en het bestellen in het bordeaux. Er is in ieder geval heel veel mogelijk!! Informeer eens bij een bruidswinkel...
Hey,ik was nog eens aan het rondkijken op internet en vond deze link: http://www.jarice.biz/ Hier staan bij avondkleding wel drie dingen in het rood-bordeaux, die misschien wel dienst kunnen doen voor jou??veel succes ermee!
halloheb je al eens gaan kijken op de website van couture ann in Aalst. In de kleren van bridal fashion zitten schitterende bordeaux trouwjurken !groetjesVéroniqueik ben ondertussen 94 dagen getrouwd maar nog steeds in de roes. Geniet van je dag en kies een kleed waarvan je zelf denkt wouw !