Nu Online
Momenteel zijn er 524 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kasteel van Zwijnaarde, kasteel van Wippelgem

8-11-2005 16:05:09
Hallo,
weet er iemand iets af van de diensten in bovenvermelde kastelen? Ik had graag een speciale omgeving gehad (kasteel dus), vandaar... alle tips en ervaringen zijn welkom.
(omgeving oost-vlaanderen, Evergem , Gent)
Ann

Ann
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 599

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik8-11-2005 16:55:47

Dag ann

Heb al veel goede dingen gehoord over beiden. Wou ze ook gaan bezoeken, maar ze waren al voor heel de maand september volzet (wat ook betekent dat ze goed zijn neem ik aan).

Wij geven nu ons feest in zaal Scala te Beveren. Dat is ook heel mooi, een oude cinemazaal uit de jaren '30 die prachtig gerenoveerd is, met zo balkonnetjes bovenaan en een sterrenhemel. Heb er al heel veel goede dingen over gehoord, dus ik maak me daarover geen zorgen!

Groetjes

Vicky

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...