Terug naar overzicht
hey Joke,ik heb al 2 leuke ideeën gezien. Ten eerste kreeg ieder koppel bij het binnenkomen een symbool: bus, bal, indiaanhoed,...aan iedere tafel werd dit symbool opgehangen. toen we aan tafel moesten speelden ze het lied dat van toepassin was bij het symbool en moets je iemand volgen om naar je tafel te gaan.Ten tweede: mijn nicht had een boom met allemaal post-it hartje met per koppel naam erop. De tafels hadden verschillende kleuren en de post-it ook. toen werd afgeroepen gele tafel kon iedereen met zijn post-it volgen om naar de tafel te gaan.Het is niks dat ze kunnen bewaren maar mss ben je er iets mee. groetjes
HalloWij werken met de thema's liefde is. Wij nemen een icoon en maken dan zelf een foto met die icoon (soms hilarische toestanden als je die maakt maar toch wel leuk vind ik ( natuurlijk met de aangepaste kledij ook)) zo hebben we liefde is samen in de tuin werken, hebben mijn vriend en ik dan ons tuintuneu aangetrokken met aangepaste laarzen en zo een foto eronder geplaatstVeel succes met het zoeken naar ideeen groetjes Petroeska
1) de ideetjes die al de revue zijn gepasseerd : gasten krijgen gekleurd kaartje en liedje met diezelfde kleur in de titel wordt gedraaid, raadsel en oplossing is de tafelnr, reisbestemmingen, verschillende soorten snoepjes2) glazen kaarsenhouders met daarop de namen van de gasten geschreven
Hallo,Ikzelf ben ook nog op zoek naar iets origineels...Het idee van Petroeska lijkt mij wel tof, maar hoe zit dat dan in elkaar, je geeft iedereen die toekomt een kaartje en die zoeken dan hun tafel? of hoe verdeel je die iconen?grtzSofie
Hoi,Ja, dat idee van Petroeska lijkt me ook wel iets.Bedankt allemaal voor de reacties
fiogf49gjkf0dhola ik was ff geschrokken ik dacht van alez ik heb toch niks gepost op het forum :) zelfde naam en trouwdatum! veel geluk samen :)