Terug naar overzicht
In Oostende heb je hotels legio, als er iets is wat mij het hardst opgevallen is bij zoektocht naar geschikte zaal, is 't wel dat de meerderheid van de hotels (die meestal ook mooie zalen hebben) de beste prijs/kwaliteit-verhouding hebben, "enige" nadeel is dan misschien wel dat ze veelal geen tuin hebben voor 'n receptie, en in Oostende zal da meer zijn.Kan je Thermae Palace ni afhuren? Maar goedkoop is zoiets niet, denk dat "goedkoop" moeilijk wordt in Oostende.
hoeft daarom niet IN oostende te zijn ze, mag in een straal van 30km ofzoEr zijn zoveel zalen en locaties daarom dat we liever de mening horen van mensen die er al geweest zijn.mvg Hervé
Hoi,wij trouwen in salons de vrede in ichtegem, is ook niet zover van oostende hé.www.salonsdevrede.be Dit is hun website.Succes met je zoektocht.GroetjesDeanie12 juni 2010
Wij trouwen in 't Gravenhof in Torhout, maar ik denk niet dat zij nog plaats zullen hebben in augustus. Wij hebben ook Ter Leepe in Zedelgem bezocht in toen (september) hadden zij nog veel data vrij.In Oostende denk ik eerst aan Fort Napoleon, is wel iets apart natuurlijk, ik weet ook niet hoeveel het kost.Daarnaast heb je langs de Oostendse Steenweg in Zuienkerke/Meetkerke ook een aantal zalen.Ruime keuze dus! Succes!
Wij trouwen in feestzaal 'De Kroon' In Esen Diksmuide.GroetjesPetroeska
Het Fabriekspand in Roeselare is heel mooi: modern en je kan doen wat je wil!
Via www.zalen.be kun je misschien ook wat vinden.grtz www.discovideo.be
zaal is geregeld, het is uiteindelijk Salons de vrede geworden :-)nu nog een goede dj vinden om het feest compleet te makenIemand goede ervaringen met dj's regio west vlaanderen?Mvg Hervé
hey Hervé, heb je wat meer info over de vrede? ben zeer benieuwd naar mogelijke menu's en prijzen..?alvast bedankt