Terug naar overzicht
Ik dacht dat er net een topic over dit onderwerp gestart was.Zelf is mijn papa 11 jaar geleden overleden, maar ik vermeld hem ook op de uitnodiging. Het is en blijft mijn vader, die hoort erbij! In de mis hebben we een algemene tekst rond mensen die er graag hadden willen bijzijn. Ik denk dat ik in het misboekje wel nog een extra zinnetje zet in de trent van : "je bent erbij, ik weet dat je naar me kijkt" of zo. Dat geeft de dag toch iets extra.Groetjes,Sarah 12/06/2010
Hoi Laurien,Wij trouwen ook op vier september en mijn papa zal dan ongeveer 4.5 overleden zijn. Wat we nu juist gaan doen weten we nog niet zeker, maar zet zoiezo achteraan een tekstje aan hem van mij.Groetjes
Dag LaurienWij trouwen in juli volgend jaar en mijn papa zal dan 10 jaar gestorven zijn.Ik had een hele goede band met hem en wil hem ook zeker vermelden. Ik zit een beetje met hetzelfde probleem : het mag natuurlijk de stemming ook niet volledig verbrotten, maar doodzwijgen zou ik niet doen hoor. Wij gaan hem vermelden in het misboekje en misschien ga ik wel een tekstje aan hem opdragen.
laat een witte ballon op als je de kerk buitenkomt voor de mensen die er door onstandigheden niet kunnen bijzijn. Dit kan je de pastoor laten vermelden. Mijn bruidskindjes gaan dit doen.
Wij hebben tijdens onze viering een speciale kaars laten branden, de hele tijd. En op het glas van dit windlicht hadden we:" voor jou, papa!" aangebracht.Groetjes,patricia