Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

overleden papa

13-12-2009 19:18:01
Bruidjes

Mijn vriend en ik trouwen op 4september 2010, dan zal mijn papa bijna 4 jaar gestorven zijn. Ik weet niet goed hoe we de aankondigingen moeten maken, hij moet zeker vermeldt worden, maar hoe doen we dit? In de mis willen we zeker ook iets voorzien voor hem, maar geen tekst ofzo, dit is té emotioneel denk ik. Heeft iemand hier ervaring mee of iemand ideeën?

Groetjes

laurien
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 746

sarah
12-6-2010
 Meld misbruik13-12-2009 19:28:03

Ik dacht dat er net een topic over dit onderwerp gestart was.
Zelf is mijn papa 11 jaar geleden overleden, maar ik vermeld hem ook op de uitnodiging. Het is en blijft mijn vader, die hoort erbij!

In de mis hebben we een algemene tekst rond mensen die er graag hadden willen bijzijn. Ik denk dat ik in het misboekje wel nog een extra zinnetje zet in de trent van : "je bent erbij, ik weet dat je naar me kijkt" of zo. Dat geeft de dag toch iets extra.

Groetjes,

Sarah
12/06/2010

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik14-12-2009 10:57:32

Hoi Laurien,

Wij trouwen ook op vier september en mijn papa zal dan ongeveer 4.5 overleden zijn. Wat we nu juist gaan doen weten we nog niet zeker, maar zet zoiezo achteraan een tekstje aan hem van mij.

Groetjes

Annelien
10-7-2010
 Meld misbruik16-12-2009 9:13:20

Dag Laurien

Wij trouwen in juli volgend jaar en mijn papa zal dan 10 jaar gestorven zijn.
Ik had een hele goede band met hem en wil hem ook zeker vermelden. Ik zit een beetje met hetzelfde probleem : het mag natuurlijk de stemming ook niet volledig verbrotten, maar doodzwijgen zou ik niet doen hoor. Wij gaan hem vermelden in het misboekje en misschien ga ik wel een tekstje aan hem opdragen.

j

Meld misbruik16-12-2009 19:40:00

laat een witte ballon op als je de kerk buitenkomt voor de mensen die er door onstandigheden niet kunnen bijzijn. Dit kan je de pastoor laten vermelden. Mijn bruidskindjes gaan dit doen.

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik18-12-2009 22:20:48

Wij hebben tijdens onze viering een speciale kaars laten branden, de hele tijd. En op het glas van dit windlicht hadden we:" voor jou, papa!" aangebracht.

Groetjes,
patricia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...