Terug naar overzicht
Heywij trouwen in de lozen boer.Ze hebben daar 2 zalen, eentje van 170 mensen en eentje van 220 mensen...Mss daar eens informeren naar de mogelijkheden voor beide zalen ?groetjesKathleen
ten dauwe in aalter http://www.tendauwe.be groetjes
- cofar in rumbeke- vosseberg in Hooglede- Salons Saint germain in Diksmuide- Klokhof aan de kanten van kortrijk( weet niet exact waar)- 't Gravenhof in TorhoutMijn persoonlijke favoriet is 't gravenhof omdat we daar zelf getrouwd zijn en 200% tevreden waren. Op ons avondfeest waren we met 300 man, dus ze kunnen de aantallen zeker aan. Op de receptie waren met 350, dus das geen probleem (denk zelfs dat ze recepties tot 600man aankunnen).
Hallohier enkele mogelijkheden: -Feestzaal Cortina in Wevelgem-Hostellerie Klokhof in Kortrijk-Salons Driekoningen te Veurne-Salons ten Boogaerde in Kortemark-De Visscherie te Oostrozebeke en Cofar te Roeselarehopelijk vind je snel de gepaste zaalEls
hoi wij trouwen in de shamrock in tielt.zaal gaat tot 280 personen, zelf zitten wij er iets boven, maar er komt normaal zo'n 10% niet af, dus zitten we goed. de receptiezaal wordt begin volgend jaar nog vernieuwd.veel plezier bij je verdere zoektocht
Wij trouwen in Salons Orchidee in Ruien. Op de site ziet het er niet zo indrukwekkend uit, maar als je er bent is het echt fantastisch prachtig. Precies een grote oude operazaal!En ze serveren vers geperst fruitsap op de receptie, het water is van eaulala (van die blauwe flessen) en je kan het eten laten opdienen met van die zilveren clochen over :D
hallo,alvast al bedankt voor de vele mailtjes! mijn vriend en ik overwegen heel sterk om de renard te kiezen! is helemaal onze stijl! het enige dat ons nog tegenhoud is de afstand ... mijn familie woont omgeving brugge en mijn vriends familie omgeving kortrijk... of kennen jullie iets die op de renard in beervelde lijkt die dichter is (met een flamant-stijl..) en voor een 280 personengroetjes tine
Hallo Tine,Het fabriekspand is thans super. Wij zijn daar in augustus getrouwd. Je kan alles zelf kiezen.Groetjes Sophie
Hallo Tine,ga eens kijken naar Salons Mantovanni te Oudenaarde want daar hebben ze grote mooie zalen.Mvg,Alex(Dj Lex)
Wij trouwen op 2/7/2010 en hebben ons feest in Salons ten boogarde in kortemark