Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Binnekant uitnodiging

8-11-2005 21:04:51
Beste allemaal,

Ik maak mijn uitnodigingen zelf en heb enkele ontwerpjes gemaakt voor de binnenkant. Nu is mijn vraag in welk programma moet ik dat maken. Ik vrees dat dat in word niet zal lukken aangezien mijn uitnodigingen 16 op 16 cm meter zijn.

Iemand suggesties?
Alvast bedankt!
Groetjes Syl*

Sylvie
1-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 902

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik9-11-2005 10:24:41

Ik zit zowat met hetzelfde probleem.
Omdat ik er niet uitgeraak, gaan wij onze uitnodigingen laten drukken.
Dan is dat al een zorg minder.
Hopelijk vind ik dan iets dat mij aanspreekt.

Ik weet dat er zo'n leuk programme bestaat, maar ik weet niet meer hoe dat noemt.

Ann
20.05.2006

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik9-11-2005 16:50:15

In word zal het inderdaad moeilijk zijn, of je moet met 2 pagina's werken.
hoe ga je ze uitprinten? dat moet je toch bij een drukker laten doen als je 16 op 16 cm wilt?

Groetjes

Vanessa

09/09/05

Evy
26-8-2006
 Meld misbruik9-11-2005 19:17:18

Ben je zeker dat het niet zou lukken in Word? Je kan de pagina aanpassen zoals je dat zelf wil normaal. Probeer eens. Ga naar Bestand (bovenaan werkbalk) en selecteer daar pagina instelling. Dan ga je naar papierformaat en dan staat daar automatisch A4 geselecteerd. Normaal kan je die breedte en hoogte veranderen in 16 op 16 cm. Ik heb het zo ook gedaan voor onze uitnodigingen (13 op 8) en dat lukte goed. Je kan dan nog de marges aanpassen waarbinnen je tekst moet komen. Als je dan wil printen kan het wel zijn dat je computer aangeeft dat de tekst niet binnen de bedrukbare grenzen ligt. Dat was bij mij ook het geval, maar het lukte toch.
Probeer het allesinds, het spaart je heel wat uit.
Groetjes
Evy

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik9-11-2005 22:39:07

De meeste ontwerpen worden gemaakt met een tekenprogramma zoals photoshop, painshop, ....

dit is ook nodig om dat je het ontwerp meestal als een bepaalde file moet saven (pdf, jpg, gif, of andere) en in word gaat dit niet.

word is gemaakt om een brief te typen, niet om een ontwerp te maken.

Word is eventueel ook el mogelijk natuurlijk als je niet teveel speciale dingen wilt en als dit voornamelijk tekst is

Mieke
13/05/06

Sylvie
1-7-2006
 Meld misbruik10-11-2005 7:38:43

Hallo Evy,

Zoals jij het beschrijft moet het inderdaad lukken. Ben daarnet wat aan het "knutselen" geweest en het is inderdaad haalbaar. Pfoe, alweer een zorg minder...

Bedankt aan iedereen die reageerde trouwens!

Groetjes Syl*

Evy
26-8-2006
 Meld misbruik10-11-2005 17:48:05

Hallo Sylvie,

Blij dat het gelukt is. Nog veel plezier met het "knutselen"
Evy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info