Terug naar overzicht
Ik zit zowat met hetzelfde probleem.Omdat ik er niet uitgeraak, gaan wij onze uitnodigingen laten drukken.Dan is dat al een zorg minder.Hopelijk vind ik dan iets dat mij aanspreekt.Ik weet dat er zo'n leuk programme bestaat, maar ik weet niet meer hoe dat noemt. Ann20.05.2006
In word zal het inderdaad moeilijk zijn, of je moet met 2 pagina's werken.hoe ga je ze uitprinten? dat moet je toch bij een drukker laten doen als je 16 op 16 cm wilt?GroetjesVanessa09/09/05
Ben je zeker dat het niet zou lukken in Word? Je kan de pagina aanpassen zoals je dat zelf wil normaal. Probeer eens. Ga naar Bestand (bovenaan werkbalk) en selecteer daar pagina instelling. Dan ga je naar papierformaat en dan staat daar automatisch A4 geselecteerd. Normaal kan je die breedte en hoogte veranderen in 16 op 16 cm. Ik heb het zo ook gedaan voor onze uitnodigingen (13 op 8) en dat lukte goed. Je kan dan nog de marges aanpassen waarbinnen je tekst moet komen. Als je dan wil printen kan het wel zijn dat je computer aangeeft dat de tekst niet binnen de bedrukbare grenzen ligt. Dat was bij mij ook het geval, maar het lukte toch.Probeer het allesinds, het spaart je heel wat uit.GroetjesEvy
De meeste ontwerpen worden gemaakt met een tekenprogramma zoals photoshop, painshop, ....dit is ook nodig om dat je het ontwerp meestal als een bepaalde file moet saven (pdf, jpg, gif, of andere) en in word gaat dit niet.word is gemaakt om een brief te typen, niet om een ontwerp te maken.Word is eventueel ook el mogelijk natuurlijk als je niet teveel speciale dingen wilt en als dit voornamelijk tekst isMieke13/05/06
Hallo Evy,Zoals jij het beschrijft moet het inderdaad lukken. Ben daarnet wat aan het "knutselen" geweest en het is inderdaad haalbaar. Pfoe, alweer een zorg minder...Bedankt aan iedereen die reageerde trouwens!Groetjes Syl*
Hallo Sylvie,Blij dat het gelukt is. Nog veel plezier met het "knutselen"Evy