TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
24-10-2009
|
14-12-2009 14:02:24
staal vind ik een beetje ordinair voor een trouwring die je de rest van je leven draagt, kies dan liever voor zilver of wit goud.
|
|
nele
17-7-2010
|
14-12-2009 14:03:36
Dag beste Tamara,
Kijk een trouwring kost inderdaad veel geld voor zo een klein iets. Maar hoe je het keert of draait van je trouw blijven enkel je ring, trouwboekje, de herinneringen, en fotos over. Dus hierop besparen allez ja ik bespaar liever op andere items dan op mijn ringen. Dit was ook het eerste dat wij hadden gekocht. Was wel 1400 euro voor beide maar we weten dat het er zijn van goeie kwaliteit. Stalen ringen zijn inderdaad even mooi en mss zelf sterker dan goud. MAAR ik dacht dat staal niet meer kan aangepast worden nadien. Enkel gelast of terug gegoten worden. Dus als je binnen 20j dikkere vingers krijgt kan het zijn dat je ze niet meer kan aanpassen en andere moet kopen is ook zonde he.
Allez ja is mijn mening.
Groetjes
Nele
|
|
stephanie
4-9-2010
|
14-12-2009 14:09:33
Wij wilden er ook absoluut op besparen. Tot we er idd bij bleven stilstaan, dat we bv. in totaal mss een uurtje in een bruidswagen zitten, maar de ringen wel de rest van ons leven moeten dragen! Hebben dan gekozen voor twee witgouden ringen, de mijne heeft 28 steentjes van in totaal 1.12 karaat (je vindt dus goedkoper!) en hebben 1300 euro betaald. Bij Fede Di Oro hadden ze ook budgetringen en die waren ook van goud. Wel iets minder dik dan, maar zoals Nele zei, kan je deze wel nog laten aanpassen...
|
|
lesley
12-6-2010
|
14-12-2009 14:42:25
ik moet me volkomen aansluiten bij de meningen hieronder. Je moet rekenen dat ringen inderdaad duur zijn maar het is wel iets dat je elke dag voor de rest van je leven gaat aanhebben. dus ik vind dat je dan beter ringen kan kiezen die je zowel heel mooi vind als zowel van goede kwaliteit. zelf hebben we ook gekozen voor wit gouden ringen, wij hebben deze volledig kunnen aanpassen naar onze zin, de mijne heeft 16 steentjes. Wij hebben voor onze ringen juist geen 1000 euro betaald bij fede di oro. ze zijn enkele weken geleden besteld en binnen een aantal maand mogen we ze gaan halen, ben zo benieuwd. deze winkel in izegem is zeker een aanrader hoor, ze hebben verschillende prijsklassen en een heel uitgebreide collectie.
lesley 12/06/2010
|
|
Els
29-5-2010
|
14-12-2009 14:48:37
Hallo Tamara
mijn toekomstige had ook een voorkeur voor staal, maar zoals Nele hier reeds gezegd heeft, kan je staal nadien niet meer laten aanpassen. En het zou toch zonde zijn dat je je trouwring niet meer verder kan dragen omdat hij te klein is geworden. Misschien even goed rondkijken, wij hebben onze ringen gekocht bij een juwelier die totale uitverkoop hield. Alles was aan -50%, ook de trouwringen. Uiteraard is de keuze dan wel beperkter, en je moet ook wel wat geluk hebben dat je maat ertussen zit, maar wij hebben onze goesting gevonden. Bij Fede di Oro kan je inderdaad ook terecht met een bescheidener budget.
Veel succes bij je zoektocht! Els 29 mei 2010
|
|
denise
|
14-12-2009 16:01:29
hey!
ik ben t wel eens dat je trouwringen voor eeuwig hebt als het goed is en die wat waard mogen zijn. Dan zou ik eerder besparen op andere dingen.
Wellicht een tip voor mooie sieraden maar niet al te duur: google op YAS Sieraden
Daar hebben ze vanalles.. ook ringen maar ook haarband/tiara. Zo k un je er leuk uit zien voor niet al te veel geld.
succes!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
14-12-2009 17:38:43
Wij hebben stalen ringen. Ok, je kan ze later niet meer vergroten of verkleinen, das waar... Maar sowieso hebben ringen die je laat vergroten of verkleinen 'een zwak punt'. Wij waren onmiddellijk weg van onze ringen en pas toen bleek dat ze van staal waren. Tja... Ik vind het trouwens wel iets hebben hoor! Na een man van staal, een ring van staal! Hihi! De prijs is inderdaad mooi meegenomen! Onze ringen hebben samen €200 gekost (en in de mijne zit nog een steentje).
Groetjes,
Véro
|
|
Nathalie
26-6-2010
|
14-12-2009 21:38:08
ik trouw voor de 2e keer en wij gaan voor budgetvriendelijke trouwringen. De eerste keer een fortuin uitgegeven aan de trouwringen...en ik kan hem niet meer dragen. Nee voor mij hoeft duur niet meer. In de stalen en zilveren ringen heb ik sowieso al mijn gading gevonden. En het is niet de ring die telt, die is enkel symbolisch, het is het gevoel van gehuwd te zijn... de rest is bijzaak.
nathalie 26/06/2010
|
|
veronique
13-9-2008
|
15-12-2009 8:37:43
Ik wou ook eerst graag staal, omdat ik e nring wou die duurzamer was dan goud (mijn pa z'n gouden ring daar blijft bvb niks meer van over, zo versleten). Het was ondertussen handig meegenomen dat ze veel goedkoper zijn. Maar ik vond geen stalen ring die me stond. Uiteindelijk zijn we gevallen voor een ontwerp in ruw goud dat we alletwee heel mooi vonden. Ik heb wel schrik dat het motief erin gaat vervagen, maar dat zien we dan wel... Groetjes, véro
|
|
Evelyn
24-7-2010
|
15-12-2009 11:32:46
Bij mij ligt het probleem anders. Ik ben allergisch voor alles en nog wat aan mijn handen. Dus bij mij wordt het een simpele ring van witgoud. Mijn verlovingsring is een stalen en ik kan hem niet langer als een dag aanhouden omdat ik er uitslag van krijg.
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
15-12-2009 14:58:39
Wij hebben 7 jaar geleden een paar stalen ringen gekocht op vakantie (zeg maar een soort van vriendschapsringen toen). Nu zeven jaar later blinken ze nog als nieuw, is er amper een krasje op, zijn ze nog van vorm, ... Ja, een stalenring is inderdaad heel sterk. Maar voor onze trouw gaan we toch voor witgoud gaan.
Nathalie
|
|
Evy
24-4-2010
|
15-12-2009 19:17:53
Hallo,
Elk kiest wat hij wil natuurlijk. Persoonlijk hebben wij voor goud gekozen, omdat het zijn waarde behoudt. Het maken van stalen ringen of gouden ringen, kost voor beide. Goud behoudt zijn waarde, staal niet. Als je wat uitkijkt heb je voor een beperkt budget euro al een paar klassieke trouwringen in goud.
Veel succes bij je keuze!
Groetjes,
|
|
sarah
17-5-2008
|
16-12-2009 7:06:18
ik heb een gouden met diamantjes (een hele dure) en mijn man wou een goedkope en die heeft er eentje van 79 euro
haha verschil moet er zijn he : )
ik vind voor een vrouw de ring heel belangrijk en zou er niet op besparen. Mijn man draagt zijn ring amper, dus vond ik het ook geen probleem dat hij een goedkope versie heeft
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|