Terug naar overzicht
Hallo TinneZowel mijn mama als schoonmama hebben daar nu onlangs hun suitekledij gekocht. Schoonmama in merksem en mama in Kortrijk.voorlopig kan ik er dus nog niet over oordelen want hun kledij is nu pas besteld maar ik vond ze er wel heel vriendelijk !!! Ze haalden alles uit om te passen enzo ...groetjesLien
Hallo,Ik was vandaag toevallig en Kortrijk en passeerde die winkel. Ik heb snel eens binnengesprongen om en beetje info en prijsklasse en genre te zien ... Echt een vriendelijke dame die me ontving en als ik wou kon ik zelfs passen, heb dit niet gedaan aangezien ik graag mijn ma daarvoor mee heb. Wat de keuze betreft is die eerder beperkt ... maar er hangen wel een aantal mooie dingen tussen. Ik ben van plan er één van de komende weken zeker eens langs te gaan om te passen.Groeten en succes met de zoektocht! Wendy
Hey Lien en Wendy,Dankjewel voor jullie reacties!groetjes,Tinne
toen ik op zoek was naar een kleed ben ik in Lier eens gaan kijken. Maar ik vond het daar maar niks. De verkoopster stond daar precies tegen haar goesting. De kleedjes vond ik niet echt modern. Verder mocht ik bij het passen niet van het tapijt komen anders maakte ik het kleed vuil. Allé ja, voor mij was dit voldoende.Groetjes Inge