Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes vragen

14-12-2009 17:29:00
Dag mede-bruidjes,

Wij trouwen op 10 juli 2010. Nu is de vraag, wanneer vraag je ongeveer je bruidskindjes? Of maakt dit niet veel uit? En op welke manier kan je dit vragen? Hebben jullie ideetjes?

Alvast bedankt,
Ann

Ann
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 751

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-12-2009 17:46:51

Veel bruidjes gaan voor de kleedjes op zoek tussen de communiekleertjes, dus misschien een tijdje daarvoor vragen?

Groetjes,

Véro

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik14-12-2009 18:48:27

Wij trouwen in september en hebben ze al gevraagd aan de hand van een zelf opgemaakte vacature. Die dan aan de mama's gegeven. :)

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik14-12-2009 19:23:46

Beste Ann,

Wij trouwen ook op 10/07 en hebben onze bruidskindjes (de 2 neefjes van mijn verloofde) reeds gevraagd (aan hun mama dan wel te verstaan).

Groetjes
Eva

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik14-12-2009 23:17:33

Hey Ann,

Bij ons is het zusje van mijn vriend (4 jaar) ons bruidskindje. We hebben eigenlijk 2 dingen aan elkaar gekoppeld: het verkondigen dat we gaan trouwen en het vragen of zij bruidskindje wou zijn.
Ik heb haar bij mij geroepen en hebben dan aan haar ouders (mijn schoonouders dus) gevraagd of wij haar volgende zomer een dagje mochten lenen. Zij antwoorden nietsvermoedend "natuurlijk!", waarom wij zeiden "... om bruidskindje te zijn". 2 vliegen in 1 klap dus :-)
Je moet ze zien, ze is al volop aan het "oefenen" met een mandje met papieren rozenblaadjes. Mijn schoonmoeder vindt dat minder interessant :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...