Terug naar overzicht
Veel bruidjes gaan voor de kleedjes op zoek tussen de communiekleertjes, dus misschien een tijdje daarvoor vragen?Groetjes,Véro
Wij trouwen in september en hebben ze al gevraagd aan de hand van een zelf opgemaakte vacature. Die dan aan de mama's gegeven. :)
Beste Ann,Wij trouwen ook op 10/07 en hebben onze bruidskindjes (de 2 neefjes van mijn verloofde) reeds gevraagd (aan hun mama dan wel te verstaan). GroetjesEva
Hey Ann,Bij ons is het zusje van mijn vriend (4 jaar) ons bruidskindje. We hebben eigenlijk 2 dingen aan elkaar gekoppeld: het verkondigen dat we gaan trouwen en het vragen of zij bruidskindje wou zijn.Ik heb haar bij mij geroepen en hebben dan aan haar ouders (mijn schoonouders dus) gevraagd of wij haar volgende zomer een dagje mochten lenen. Zij antwoorden nietsvermoedend "natuurlijk!", waarom wij zeiden "... om bruidskindje te zijn". 2 vliegen in 1 klap dus :-)Je moet ze zien, ze is al volop aan het "oefenen" met een mandje met papieren rozenblaadjes. Mijn schoonmoeder vindt dat minder interessant :-)