Terug naar overzicht
Wij trouwen één weekje na jullie.we hebben al:- feestzaal- fotograaf- dj- kapper- visagiste- kleed, schoenen en juwelen- iemand voor de uitnodigingen- iemand voor de trouwringenEn momenteel zijn we onze huwelijksreis aan het vastleggen.Nathalie17/07/2010
Ook wij trouwen een weekje na jullie, op 17/07/2010 en hebben momenteel het volgende:- mijn trouwkleed, dat ik in maart mag gaan passen voor eerste retouches- mijn verloofde zijn kostuum, die mag in februari gaan passen voor retouches- onze ringen zijn besteld- onze uitnodigingen zijn ontworpen en worden op dit moment gedrukt- dj- fotograaf- kerk- wet- traiteur- feestzaal- misboekje is bijna af, moeten we van de pastoor in februari voorleggen- bloemen- ringendrager, bloemenmeisje, getuigen- limousine voor de suite- kapper en visagiste aan huisMaar ik besef ook dat ik een beetje voor zit hoor, wil gewoon alles zo snel mogelijk in orde want heb anders schrik dat het niet in orde gaat zijn :-)Nog veel plezier met de voorbereidingen en doe alles op uw gemak ;-)Grtjs Deborah
Hey Hey , Wij trouwen een dagje voor jullie!We hebben al : Mijn kleed De ringen zijn besteldFeestzaal Dj FotograafVervoer en ceremoniemeesterIn mei eerste keer proef make-upZijn nu bezig met het kiezen van onze huwelijksreis.De uitnodigingen zal voor begin februari zijn.Kledij van t ventje wanneer de nieuwe collectie binnenkomt.En men haartjes ga ik zelf doen aangezien ik kapster ben.... En dan nog alle andere kleine dingen.Nog veel succes met alles! Het is zo fijn om met de voorbereidingen bezig te zijn en weg te dromen naar onze mooie dag!Groetjes Dorien 09/07/10
nieuwsgierig
Hej MG,Wij trouwen ook op 10/07/2010, voor de wet in Melle, onze ceremonie en feest is in Eeklo. Wij hebben onderstaande al geregeld:- feestlocatie- kapper- make-up- kostuum verloofde- bruidskindjes zijn verwittigd- getuigen zijn gekozen en verwittigd- rent-a-priest- fotograaf- DJ- Ceremoniemeester- bloemist (schoonmama)en zijn nog met 101 dingen bezig :-)De zoektocht naar mijn jurk is helaas nog niet afgerond, maar zal hopelijk tegen het einde van het jaar gekozen zijn.En jullie, wat hebben jullie al gedaan?GroetjesEva
Wij trouwen eveneens op 10/07/10 in MerchtemDingen die al geregeld zijn:- feestlocatie- trouwvervoer- kapper- bruidskindjes- getuigen- fotograaf- De goede herder Dendermonde (we trouwen in de tuin)- Wet- DJ- Kleed- Kostuum- Afspraak voor de ringen op 24/12/09- ontwerp van de uitnodigingen is klaar, nu nog een drukker vinden. In januari hopen we een vroegboekticket te bemachtigen naar Bali!Veel succes!!
kerk en stadhuis ligt vastceremoniemeester en fotograaf is okfeestzaal, traiteur en Dj is geregeld.getuigen en bruidskindjes zijn gevraagdTrouwkleed is besteld, eerste pas in april maar in december al eens op zoek naar acessoires, lingerie en schoenenin januari gaan we onze huwelijksreis bestellen denk ik, want nu zijn de brochures nog niet allemaal binnen (idee Bali, want vele andere droombestemmingen hebben regenseizoen)in januari op zoek naar kledij voor bruidkindjes wat ik nog voor januari wil zoeken is een goede videograaf en live muziek voor in de kerk.groetjes en succes nog!vind het héél leuk om weddingplanner te spelengroetjes
Wij trouwen ook op 10/07/10 in Aalst.Al geregeld :- feestlocatie- getuigen- bruidskindjes- fotograaf- kleed- trouwringen- kapper- DJ- ontwerp uitnodigingen ok, nog niet naar de drukkerVoor mij is momenteel de grootste stressfactor het vervoer. We hadden iets in gedachten, maar mijn toekomstige is van gedacht veranderd en heeft tot nu toe nog geen alternatief gevonden. De rest, çava.Veel succes en geniet van het plannen!Elke