Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kennismakings etentje met de ouders

15-12-2009 9:43:22
Ook al zijn we 7 jaar samen, (ik was 16 hij 18) toch is het er nog nooit van gekomen om onze ouders samen te krijgen op een etentje. Zijn ouders werken veel, en mijne zitten veel in het buitenland. Maar vanavond is het zo ver, wij houden een kennismakings etentje. Natuurlijk ben ik super zenuwachtig, en hoop ik dat alles wat vlotjes verloopt.
Dit is wat ik ga koken:

Aperitief: Milleniumcocktail (is frambozen wodka, met frambozensap, sinaasappel en champagne) met enkele gevulde glaasjes Italiaanse vlag (zelfgemaakte pesto, tomaat, schuifje mozarelle, chorizo en basilicum) en een jagertoast met champignonboter.
Voorgerecht: Gegrilde toast met mozarella, daarover een snee carpacio en tomaat met wat look aangebaken, rucolla en parmezaan
Hoodgerecht: Bladerdeegje met zeetong en pasta met paddestoelen
Dessert: Frambozen soufle

Om dat ik zelf nog wat kookwerk heb, en om het wat vlotter te maken hebben we een quiz opgesteld met "Hoe goed ken je ons", daarin staan vragen zoals wanneer en waar kuste we voor het eerst? Hoe noemt mijn zus/of zijn zus? Enz...

Hebben jullie nog leuke ideeën om te doen?

Evi
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 708

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik15-12-2009 9:52:27

ik weet in ieder geval dat het eten er heel lekker uitziet, een heel mooie menu!!

smakelijk eten allemaal en maak er iets gezellig van!!

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik15-12-2009 11:13:50

En het adres is...?? ;-)
Dat zal allemaal wel loslopen! Geniet ervan en niet teveel stressen...

Tammy
26-6-2010
 Meld misbruik15-12-2009 16:02:27

Beste Evi,
als ik jou was zou ik de avond gewoon op z'n beloop laten. Het gaat er uiteindelijk toch om dat ze kennis maken met elkaar, niet ? Als je activiteiten gaat voorzien, dan zijn ze dààr mee bezig maar wordt het eigenlijke doel een beetje voorbijgestreefd, vrees ik.
Bedenk dat, als iedereen vanavond zichzelf kan zijn, je avond helemaal geslaagd is ! :)
Gewoon relax naar je avond toeleven, alsof je beste vrienden kwamen eten.
Je zal zien, het zal heus wel goed gaan !
Proficiat alvast dat je zelf de kook doet.
Geweldig gewoon ! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...