Terug naar overzicht
Hé Stephaniewij hebben op de uitnodiging staan dresscode: "casual with a touch of turquoise" We willen niemand een smoking opleggen, ze moeten komen zoals ze zijn, en als iedereen zo'n kleur-accent heeft lijkt dit me wel mooi! :)
Ah leuk idee met die touch! En als ik de kledij nu chiquer wil, hoe zou je het dan zeggen?
stadskledij (town suit) is iets deftiger denk ik. Of avondkledij, dit is dan in smoking... :)
Dag Stephanie,Je zou best avondkledij vermelden. Je kan er eventueel formele avondkledij van maken of dergelijke. Bij ons zal het wat puzzelen worden voor een deftige dresscode aangezien wij trouwen met een thema (maffia jaren 30-40). Dit is niet gemakkelijk om als dresscode te formuleren want we willen ook niet dat er mensen in jeansbroek komen feesten maar we willen ook niet dat mensen zotte kosten doen om in het thema te passen.ik denk dat we gaan voor iets van avondkledij met een vleugje jaren 30 maffiastyle ofzoiets, het word nog wat puzzelen ;-)GroetjesEva10/07/10
Hallo Stephanie,wij kregen ooit een uitnodiging in de bus voor een huwelijk met als dresscode : eind 18e eeuw ! Nu had m'n vriend een hekel aan verkleedtoestanden. Tegen zijn zin is hij naar het avondfeest getrokken en geloof het of niet : iederéén was zo gekleed, ook het bruidspaar ! Tegelijk was het een mooi geheel en paste perfect bij het decor : een kasteel ! Je voelt je wel heel speciaal in die kleding moet ik zeggen, vooral tijdens de receptie en het diner ; net alsof je bij de koning uitgenodigd was. En er is heel wat afgelachen want iedereen trachtte zo goed mogelijk het spelletje mee te spelen. Uiteindelijk heeft zelfs mijn vriend zich kostelijk geamuseerd ! Beslist een unieke en onvergetelijke belevenis en vooral : geweldige foto's ! :)Succes nog met je zoektocht !
Hey,Wij vonden avondkledij ook iets te veel, omdat je iedereen dan echt verplicht om in het lang te gaan.Wij hebben dus gezet : stadskledij, dress to impress !Zo geef je aan dat kostuum toch goed is, maar dat dat extraatje voor een spetterend feest welkom is.Groetjes,TINA