Nu Online
Momenteel zijn er 437 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Linea Raffaeli

15-12-2009 12:54:07
hey

Ik wou eens weten als iemand ook slechte ervaring heeft gehad?
Ze hadden namelijk twee mensen van de suite hetzelfde gekleed. Het waren net tweelingen!
Ze hadden van elkaar de kledij niet gezien en ze zeiden in de winkel niet dat het op elkaar leek!

Was echt jammer op zo een dag!

KATRIEN

Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1067

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-12-2009 12:57:22

Dus als ik het goed begrijp, zijn die 2 mensen afzonderlijk gaan winkelen... Hoe kan de verkoopster dan weten dat die mensen bij dezelfde suite horen?? Het kan trouwens goed zijn dat ze beiden een andere verkoopster hadden...
Nogal een raar verhaal, vind ik... (Of toch onsamenhangend uitgelegd)

Groetjes,

Véro

KATRIEN

Meld misbruik15-12-2009 13:14:46

In dezelfde winkel in Hasselt gekocht en datum trouw moeten doorgegeven en ze noteren alles zodat zeker niemand in de suite hetzelfde zou aan hebben!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-12-2009 13:20:45

Was het echt hetzelfde kleed? Of leek het op elkaar?
Dit is inderdaad niet leuk. Als ze je het vertrouwen geven door alles te noteren, mogen ze uiteraard dit vertrouwen niet beschamen... Jammer!
Mogen we ook de naam weten van deze winkel?

Groetjes,

Véro

debby
23-10-2010
 Meld misbruik15-12-2009 13:22:07

Oei, das vervelend
Zou het daar ook moeilijk mee hebben !
Hopelijk heb je toch een beetje knn genieten van uw dag ??

X debs

KATRIEN

Meld misbruik15-12-2009 13:24:20

Ja was echt jammer , ze zeggen nu dat het stof iets anders was en daardoor ook anders leek!
Dat sommige het juist graag hebben dat ze in de suite hetzelfde aanhebben :-(
Maar als iedereen naar je toekomt en zegt hoe erg dat het wel is dat er twee hetzelfde aanhebben dan moet het toch wel opvallen!
Jammer dat ik hier geen foto kan laten zien!
Het was bij de Linx in Hasselt, nochtans genoeg betaald :-(

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik15-12-2009 13:44:12

het is natuurlijk wel jammer dat zoiets gebeurt. alhoewel het natuurlijk geen ramp is, allé ik zou het toch niet als ramp aanschouwen. maar ik vind wel dat je de titel van je berichtje niet goed gekozen heb. je laat het erop uitschijnen dat het de schuld van linea raffaeli is terwijl dit enkel de firma van de kleding is en het de schuld is van de winkel waar je besteld hebt.
ik wou het maar even als tip meegeven.

lesley

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik15-12-2009 14:03:54

Hallo,

Ja dat is wel jammer op zo'n dag. Iedereen wil er op zijn best uitzien en dan heb je dat voor. Ik denk dat het best is dat je samen kiest met de mensen die in de suite lopen. En dan kan je zien wat ze nemen en of iemand hetzelfde gekozen heeft. Maar daar is het nu te laat voor. Hopelijk heb je toch nog van je dag genoten.

groeten, Annelies.

KATRIEN

Meld misbruik15-12-2009 14:08:17

Linx is enkel linea raffaeli ;-)

KATRIEN

Meld misbruik15-12-2009 14:09:20

hey Annelies

Ja een goede tip voor alle bruidjes :-) ga samen suite kledij kopen!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-12-2009 17:57:42

Je hoeft daarom niet per sé samen te gaan kopen... De vrouwen uit onze suite zijn ook allemaal apart gaan shoppen, maar ik wist wel op voorhand hoe de kledij van de dames eruit zou zien. Dus één iemand die alle kleedjes ziet, kan ook wel zeggen of iets bij elkaar past of teveel op elkaar trekt of zo!

Groetjes,

Véro (alweer, lol!)

KATRIEN

Meld misbruik15-12-2009 18:43:10

Ja soms is het moeilijk om met iedereen mee te gaan!ik blijf erbij dat de winkel dit moet zeggen als ze weten wat de rest heeft je betaald genoeg om hopelijk uniek te zijn die dag!ik kreeg de indruk dat ze gewoon hun kledij kwijt wilden!

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik15-12-2009 20:47:39

Hey Katrien,
ik had me ook meer voor gesteld van die winkel. Die verkoopster zag dat ik twijfelde over mijn jurk en stond zo te pushen van.. als je nu niet beslist en later terug komt dan verlies je je bon van 250 euro. Daar hou ik niet van nee. Dan koop ik dat kleed nog liever in een kleinere winkel. Zo commercieel.
Het was echt zo'n schone winkel en dan krijg je zo een behandeling, wss is geld voor hun belangrijker dan het geluk van de bruid. En trouwens ik was daar op afspraak en ze lieten zo maar een rijk madammeke zonder afspraak voor mij want ze wisten zeker dat ze iets ging kopen (was oudere dame).
Tja dat zegt genoeg hé.
Je bent niet de enige...
Groetjes.

Tanja
12-6-2010
 Meld misbruik15-12-2009 21:23:49

Hallo,

Ik heb mijn kleed gekocht bij Linx in Leuven. Daar waren ze helemaal niet pusherig.
Ik heb toen ik mijn kleed al had gekozen (en besteld) nog een extra pas-sessie gehad van 2 uur omdat ik nog twijfelde. En de verkoopster had alle geduld van de wereld.
Je moet misschien ook wel geluk hebben met de verkoopster die je krijgt?

Groetjes,

Tanja

Isolde

Meld misbruik16-12-2009 10:36:52

In de Linx in leuven hebben ze er bij mij eens een scene van gemaakt dat ik een afspraak had gemaakt om te passen en op die afspraak nog niet de bh aanhad die ik op huwelijk zou dragen. Ja seg, weet ik veel. Dat had niemand me verteld! En het is niet dat ik elke maand zo'n dure kledij koop... Vond ik toch ook behoorlijk onvriendelijk.

KATRIEN

Meld misbruik16-12-2009 15:53:17

Ja ik kreeg de indruk dat wij precies dankbaar moesten zijn dat wij hun kleed aan mochten doen!
Precies enkel goed voor het klasse volk :-(

tineke
31-7-2010
 Meld misbruik5-1-2010 17:43:23

ik ben eens op een dag binnen geweest in linea raffaeli gewoon om eens te kijken naar de kleedjes en was er echt niet welkom!!! mocht ook de kledij niet aanraken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...