Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Unieke uitnodiging

15-12-2009 20:18:12
Hallo allemaal,

Ik raak steeds meer verslaafd aan deze site :-) Een vraagje i.v.m. de uitnodigingen. Wij zoeken iets hip en uniek. Kennen jullie jonge grafische designers die niet te duur zijn ? Of drukkerijen die iets op maat maken? We zijn zelf van O-vl. Als ik online zoek vind ik toch vaak klassieke uitnodigingen.

Groetjes

Els
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 701

Tanja
12-6-2010
 Meld misbruik15-12-2009 21:15:06

Hallo,

Wij gaan onze uitnodigingen bestellen bij Carta Rosa.
(http://www.cartarosa.be/ )

Ze hebben er heel originele en passen ook nog alles aan als je wil.

Groetjes,

Tanja
12/06/2010

N
23-7-2010
 Meld misbruik15-12-2009 21:56:10

IN evergem(tussen gent en eeklo) heb je een grafisch ontwerp bureau ANDERZ die samen met jou een unieke kaart maken. Ze zullen ook op de huwelijksbeurs in Gent Expo staan in januari. Wij voelden ons direct op ons gemak daar!

groetjes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-12-2009 7:03:01

goh meid... ik ben daar ook weken naar op zoek geweest en ook veel bureaus gaan bezoeken.

Maar nog vond ik niet wat ik zocht.

Maar vb een babygraphics zou wel wat kunnen zijn.

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik16-12-2009 11:36:57

Els,

Wij hebben houten kratjes met een champie-fles daarin laten lasergraveren.
Vooraan onze aankondiging, achteraan de kadotip.
Een aparte houten vlinderen met daarop voor diegeene die mee gingen eten 's middags werd er daarna aan bevestigd...

Het was zeer origineel en de mensen hadden er tenminste iets aan...

Veel plezier een succes.

Gr.
Tess

j

Meld misbruik16-12-2009 19:31:55

hey,

In wetteren is een zeer goede fotograaf die doet wat jullie vragen.
Hij is de fotograaf van Q- music. ik ben bij hem langs geweest om fotos te laten trekken ze zijn prachtig. Hij probeert uit wat jij wil. bv eens aan het dansen enzo ... echt prachtig

Elke
22-5-2010
 Meld misbruik17-12-2009 18:07:05

Hey! Wij hebben een schilderij laten maken waarin wij de hoofdrol spelen; Het wordt iets onrigineel en al onze interesses en belangrijke personen/voorwerpen zijn erin verwerkt. resultaat: we hebben een prachtig schilderij dat we voor altijd in onze woonkamer kunnen hangen en ene origineel beeld om onze uitnodiging en ander drukwerk rond op te bouwen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...