Terug naar overzicht
Hallo,Wij gaan onze uitnodigingen bestellen bij Carta Rosa.(http://www.cartarosa.be/ )Ze hebben er heel originele en passen ook nog alles aan als je wil.Groetjes,Tanja12/06/2010
IN evergem(tussen gent en eeklo) heb je een grafisch ontwerp bureau ANDERZ die samen met jou een unieke kaart maken. Ze zullen ook op de huwelijksbeurs in Gent Expo staan in januari. Wij voelden ons direct op ons gemak daar!groetjes
goh meid... ik ben daar ook weken naar op zoek geweest en ook veel bureaus gaan bezoeken.Maar nog vond ik niet wat ik zocht.Maar vb een babygraphics zou wel wat kunnen zijn.
Els,Wij hebben houten kratjes met een champie-fles daarin laten lasergraveren.Vooraan onze aankondiging, achteraan de kadotip.Een aparte houten vlinderen met daarop voor diegeene die mee gingen eten 's middags werd er daarna aan bevestigd...Het was zeer origineel en de mensen hadden er tenminste iets aan... Veel plezier een succes.Gr.Tess
hey,In wetteren is een zeer goede fotograaf die doet wat jullie vragen.Hij is de fotograaf van Q- music. ik ben bij hem langs geweest om fotos te laten trekken ze zijn prachtig. Hij probeert uit wat jij wil. bv eens aan het dansen enzo ... echt prachtig
Hey! Wij hebben een schilderij laten maken waarin wij de hoofdrol spelen; Het wordt iets onrigineel en al onze interesses en belangrijke personen/voorwerpen zijn erin verwerkt. resultaat: we hebben een prachtig schilderij dat we voor altijd in onze woonkamer kunnen hangen en ene origineel beeld om onze uitnodiging en ander drukwerk rond op te bouwen