Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatief dansfeest

15-12-2009 21:07:46
Hallo! Volgend jaar in september trouwen we. Mijn partner enik zijn helemaal geen dansers. Hebben jullie ideeen wat kunnen we als alternatief aanbieden? Alle ideeen welkom!

Agata
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1255

Rik

Meld misbruik16-12-2009 0:33:39

Misschien zijn jullie geen dansers, dat hoeven jullie ook niet te doen ook, maar onder jullie gasten zullen er toch wel zijn?
Op een trouwfeest heeft een trouwpaar ook niet zoveel tijd om te dansen, daar zij een praatje slaan met de gasten, afscheid nemen,...
grtz www.discovideo.be

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-12-2009 7:01:23

Dat vind ik dus flauwekul he rik..

Als een bruidspaar geen dansfeest wil, moeten ze het zeker niet doen om hun gasten te plezieren.

Wij hebben ipv een avondfeest een namiddagfeest gedaan van 15u30 tot 24 uur.
Het was een walking dinner met de nodige randanimatie: dixie band, jazzloungeband, kinderanimatie, champagnebar, oesterbar,...

de meeste mensen vonden het het beste feest waar ze ooit waren geweest. En waarom?? omdat we iets totaal anders hadden gedaan.

Een trouw moet toch niet altijd traditioneel zijn met een openingsdans en alles erop en eraan

LeBart

Meld misbruik16-12-2009 7:47:14

Wat je niet wil of je niet goed bij voelt moet je niet doen. Als jullie geen dansers zijn, zit de kans er in dat jullie vrienden dat ook niet zijn ... dat moet je natuurlijk zelf inschatten.
Dan is het mijns inziens een beetje belachelijk een dj te huren. Achtergrondmuziek, daar bestaat de verzamelcd of de iPOD voor. Bovendien is er uit een feest met praters niet echt veel voldoening te halen voor een dj.

LeBart

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik16-12-2009 9:43:48

Wij zijn ook geen dansers en hebben een namiddagfeest... 'smiddags broodjeslunch, dan verdwijnen wij voor de foto's :-)) maar er is animatie voorzien (zeker voor de kindjes) rond 18h30 starten we terug met aperitief, daarna walking dinner en wij sluiten spetterend af rond 24h00 met een vuurwerk. Er is wel een bandje dat komt spelen voor wat extra sfeer maar die lopen eigenlijk tussen de gasten, ze staan niet op een podium.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik17-12-2009 13:12:08

Ik vind Free Podium altijd erg leuk, dat staat dan ook op uitnodiging samen met tel./mail van contactpersoon die zo'n avond in goede banen leidt. Wel hangt veel af van hoeveel inbreng er is, wat het niveau daarvan is, ... Zou zeggen, als je familie/vrienden daar wel voor te vinden zijn en wel meer kunnen dan aan seks denken, dan is 't zeker 't overwegen waard. Beetje zin als "bonte avond", maar dan omtrent bruidspaar.
Met die seks bedoel ik, als je mensen hebt die alleen maar denken grappig te zijn door 'n quiz te maken met vragen als: "waar hebben ze 't voor eerste keer gedaan?" enzo, dat wil je niet meemaken! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...