Terug naar overzicht
Hey Natasha,ProficiatOp 30/04/2011 stap ik met men verloofde in het huwelijksbootje.Wat hebben we tot hiertoe gedaan:Iedereen die horen wil vertellenIdeen opdoenZaal gezocht en gevondenmvg,steven
Halloblij te horen dat er nog bruidjes zijn die al zo lang op voorhand bezig zijn met vanalles!Wij hebben al vastgelegd:-feestzaal-dj-fotograaf-kerk-vervoerBest al veel eigenlijk, maar we weten wat we willen op onze dag, dus waarom nog langer wachten hé.groetjes
Hey...wij trouwen in oktober 2011. Nu reeds blijkt het dat sommige feestzalen dan reeds volgeboekt zijn :o/, groetjes
Hai Hai,Wij hebben eerst ons budget bepaald en aan de hand daarvan onze mogelijkheden wat ingeschat. Wat we zeker al vastgelegd hebben is onze trouwdatum, feestzaal en de deejay. Vooral die laatste. Echt goed... een aanrader! groetjes,Carlo & Sylvie
Wij trouwen op 14/05/2011.Wat wij hebben geregeld is het volgende:- getuigen- bruidskindjes- feestzaal- traiteur- deejay- gemeentehuisIn januari hebben we een afspraak met de pastoor.Groetjes
zo lang nog ... jullie moeten toch veel spanning hebben. ik trouw in 2010 en vindt nu al dat het te lang duurt.veel succes
ej allemaalooh wat leuk nog mensen die in 2011 trouwen ;)wij hebben de zaal vastgelegd en morgen de fotograaf.x
Wij trouwen op 21/05/2011. Voorlopig hebben we helemaal nog niets gedaan,enkel wat feestzalen die we willen bezoeken opgezocht.(en de datum vastgelegd) We zijn nog maar een weekje verloofd en genieten nog vollop van 'ons geheim'. Met Nieuwjaar mag iedereen het eindelijk weten en kunnen de voorbereidingen van start gaan :)
hey!!wij trouwen op 30/07/2011en gaan deze week voor het eerst na een zaal kiken.. dat willen we zo snelkl mogelijk vastleggen.. nlijkbaar moet je snel zijn.we proberen ook al veel ideeen en informatie te verzamelen die we dan een map bijhouden. als dan de tijd dar is om iets vast te leggen hoeven de gewoon maarin onze map opzoek te gaan :)
ooops sorry voor de typfoutjes.. mijn toetsenbord blijft nogal hangen en als ik dan te snel typ.. heb je dat dus als resultaat! proficiat met jullie verloving overigens..
Hallo :)Wij trouwen op 23/07/2011 en hebbende zaal al vastgelegd, bijna de DJ en bijna de fotograaf (nog twijfel tussen zelf fotoboek maken of laten maken...)Groetjes en leuk om te horen dat er nog mensen zijn waar tegen ze zeggen "amai zo lang nog!" (zal beteren als het 2010 is neem ik aan :))Jolien
Hoi allemaal,Wij trouwen ook in 2011 (augustus), maar hebben voorlopig nog niets vastgelegd.Wel al wat ideetjes opgedaan voor zalen die we willen bekijken ... en verder gewoon héél héél blij zijn met onze verloving!Is inderdaad wel jammer dat iedereen reageert met dezelfde opmerking "zo lang nog" ... maar volgens mij zal het er wel sneller zijn dan het nu lijkt!Groetjes & proficiat met jullie verloving!Ellen
Beste natasjawij trouwen op 09/07/2011. Voor alle zekerheid hebben we de zaal en dj al begin december 2009 vastgelegd. Vervoer van en naar de kerk is ook al in orde.Verder hebben we vooral al nagedacht over bedankjes, openingsdans,...groetjes