Terug naar overzicht
Hoi Sarah,Ik heb alleen nog maar de Salmonzaal gezien, maar daar zou ik niet gaan zitten met 150 personen hoor. Is mss persoonlijk. Wij hebben ong 110 genodigden voor het avondfeest en zelfs dan zag ik de Salmonzaal niet zitten. Alle tafels zo dicht bij elkaar, een kleine dansvloer. Nogmaals dit is persoonlijk he: ik ben niet voor drukte en dan heb ik liever een grotere zaal waar ik meer lucht krijg. Een grote lege zaal is het natuurlijk ook niet. Maar met zulk een aantal zou ik voor de grote zaal gaan.Groetjes
Hoi Sarah,Wij zelf hebben gefeest in de grote zaal! Was echt gewoon super!!! De grote zaal zal met jullie aantallen ook wel lukken!Succes
Hey Sarah,Wij trouwen volgend jaar 1 mei in het koetshuis met ongeveer 150 personen.Niet twijfelen dus !Het is inderdaad een prachtige zaal, was er ook direct verkocht voor.Bij ons ligt het meeste nu dus al vast ! Enkel nog de menu gaan bespreken tegen begin februari.Ook de ceremonie doen wij bij hun : als het goed week is in de tuin en anders in het kleine zaaltje aan de ingang.Veel succes met de keuze !TINA
Hoi,Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! Het heeft me echt geholpen... en dus gaat ons huwelijksfeest door in Hof Van Nazareth op 28 augustus!Groetjes,Sarah