Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidslingerie

15-12-2009 22:56:05
Hallo!

Ik trouw op 19 februari, na het huwelijk twee vervroegd te hebben. :-) Na anderhalf jaar verloving konden we niet meer wachten!
Alles komt in orde, we hebben een zaal, een prachtige kerk, bloemen, schoenen... Mijn trouwjurk moet nog worden gemaakt maar ik heb een zeer goeide naaister gevonden én het perfecte model om na te maken.
Alleen: IK VIND NERGENS LINGERIE!!!!!
Ik zou heel graag een torselet dragen, maar ik ben absoluut niet mooi met een voorgevormde cup. Er zijn een paar zonder voorgevormde cup, maar die hebben dan een weelderige broderie, wat onder mijn ultra strakke corsage in effen zijde veel te zichtbaar zou zijn. Ik krijg ook steevast te horen dat ik laat bne beginnen zoeken maar ik had geen rekening gehouden met de seizoenswissel...
Nu ben ik op zoek naar een stevige body of iets anders wat geen aftekening geeft, zonder voorgevormde cups en zonder kant.
Heeft iemand een idee waar ik dit nog zou kunnen vinden?

Groetjes!
Tineke

Tineke
19-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1152

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik15-12-2009 23:21:23

Oei mss op www.poirier.nl ?

Groetjes

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik15-12-2009 23:22:13

Oh ja, moest je er iets tussen zien staan, je kan het krijgen bij Honeymoonshop in Rotterdam. Mss ook ergens dichter, maar daar hebben ze het zeker. Heb er eentje aangehad en zat geweldig!

Tineke
19-2-2010
 Meld misbruik16-12-2009 7:28:48

Bedankt Stephanie, Ik heb alvast een e-mail naar de Honeymoonshop gestuurd om te vragen of ze er hebben.

Groetjes!

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik16-12-2009 9:29:32

Ik denk dat ze bij bruidsmode Cony in Aalter ook Poirier verkopen...

Tineke
19-2-2010
 Meld misbruik16-12-2009 9:59:54

Bij cony hebben ze in elk geval één reeks waar ze mijn maat in hebben. Ik heb net Pierre-Yves in Aalst gecontacteerd en daar wisten ze me te vertellen dta Poirier in de grotere maten maar heel licht is voorgevormd. De dame aan de telefoon was heel vriendelijk. Ik verwacht nog een telefoontje van met info over de beschikbaarheid van hun collectie in mijn maat. Benieuwd!
Oh, weet er ook iemand hoeveel dat moet kosten, zo'n torselet van poirier?

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik16-12-2009 10:07:32

Hmm nu ga ik mijn vinger in de lucht steken he. :) Ik mag bij Honeymoonshop een setje kiezen omdat ik men kleed er kocht en daar mocht het maximum 190 zijn. Dus het is er onder hihi. Ben je natuurlijk niet zo heel veel mee he Tinneke! ;)

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik16-12-2009 10:12:29

Je kan ook eens horen bij Robel en bij Le Chapeau. Vroeger zou er eens gepost zijn geweest dat ze het daar ook verkopen. En als ik kijk op deze site zijn de prijzen meestal zo tussen 140 en 180 euro per set.

Tineke
19-2-2010
 Meld misbruik16-12-2009 10:29:53

Enorm bedankt voor jullie tips! Ik had gedacht aan een 150 euro voor lingerie. ik ben er ondertussen al heel wat geruster in, dat ik op tijd iets zal vinden. Als ze te duur zijn, dan ga ik naar Nederland, daar hebben ze altijd wel ergens een uitverkoop of is het op één of andere manier goedkoper. Ik kan ook altijd iets passen en het daarna aan een prijsje bestellen via internet. Kan soms riskant zijn, maar mijn schoenen heb ik ook zo besteld, zonder passen en ze zijn fantastisch! Design van Pura Lopez aan de helft van de prijs. :-D Ik had eerst de verkeerde maat besteld, want dat merk tailleert een volle maat kleiner maar de omruiling was geen probleem. Natuurlijk wel extra verzendingskosten... toch nog steeds veel goedkoper dan in de winkel!

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik16-12-2009 10:35:17

En waar heb je je schoenen dan besteld? Tijd om zelf een tip te geven nu. ;)

Tineke
19-2-2010
 Meld misbruik16-12-2009 11:32:43

Aha! Bij Footcandy shoes in California. :-) www.footcandyshoes.com denk ik. Ze gaan van duur tot onrealistisch maar als je iets vind in sale dan is het echt de moeite waard. momenteel hebben ze prachtige dingen tussen de 140 en 200 dollar. Maar de dollar staat laag hé. Veel plezier!

Tineke
19-2-2010
 Meld misbruik21-12-2009 12:40:01

Hallo!

Ik wou even laten weten dat ik eindelijk lingerie heb gevonden! Ik had een afspraak gemaakt bij de honeymoonshop in Rotterdam en ben er dan zaterdag heen gegaan. De professionaliteit en klasse van de zaak was meteen merkbaar bij het binnenkomen: vriendelijke gezichten, aannemen van de jassen, cappuccino's, pralines... en dan de productkennis! Ik werd er geholpen door Kim, die aandachtig luisterde naar wat ik wou en na 5 minuten met een torselet aankwam dat qua maat en model precies paste! Zo was ik nog niet eerder bediend in een bruidsboetiek. Mijn torselet is besteld en komt waarschijnlijk de eerste week van januari aan. Dan ga ik terug om het nog eens te passen en om te zien of er moet worden geretoucheerd. Ik hoop dat ik de bijpassende hipster ook eens kan passen, maar dat zal wel geen probleem zijn. Het belangrijkste is dat ik mijn bovenstuk heb, dan kan de naaister eindelijk aan mijn jurk beginnen.
Bedankt voor de tips en nog veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...