Terug naar overzicht
Oei mss op www.poirier.nl ?Groetjes
Oh ja, moest je er iets tussen zien staan, je kan het krijgen bij Honeymoonshop in Rotterdam. Mss ook ergens dichter, maar daar hebben ze het zeker. Heb er eentje aangehad en zat geweldig!
Bedankt Stephanie, Ik heb alvast een e-mail naar de Honeymoonshop gestuurd om te vragen of ze er hebben. Groetjes!
Ik denk dat ze bij bruidsmode Cony in Aalter ook Poirier verkopen...
Bij cony hebben ze in elk geval één reeks waar ze mijn maat in hebben. Ik heb net Pierre-Yves in Aalst gecontacteerd en daar wisten ze me te vertellen dta Poirier in de grotere maten maar heel licht is voorgevormd. De dame aan de telefoon was heel vriendelijk. Ik verwacht nog een telefoontje van met info over de beschikbaarheid van hun collectie in mijn maat. Benieuwd!Oh, weet er ook iemand hoeveel dat moet kosten, zo'n torselet van poirier?
Hmm nu ga ik mijn vinger in de lucht steken he. :) Ik mag bij Honeymoonshop een setje kiezen omdat ik men kleed er kocht en daar mocht het maximum 190 zijn. Dus het is er onder hihi. Ben je natuurlijk niet zo heel veel mee he Tinneke! ;)
Je kan ook eens horen bij Robel en bij Le Chapeau. Vroeger zou er eens gepost zijn geweest dat ze het daar ook verkopen. En als ik kijk op deze site zijn de prijzen meestal zo tussen 140 en 180 euro per set.
Enorm bedankt voor jullie tips! Ik had gedacht aan een 150 euro voor lingerie. ik ben er ondertussen al heel wat geruster in, dat ik op tijd iets zal vinden. Als ze te duur zijn, dan ga ik naar Nederland, daar hebben ze altijd wel ergens een uitverkoop of is het op één of andere manier goedkoper. Ik kan ook altijd iets passen en het daarna aan een prijsje bestellen via internet. Kan soms riskant zijn, maar mijn schoenen heb ik ook zo besteld, zonder passen en ze zijn fantastisch! Design van Pura Lopez aan de helft van de prijs. :-D Ik had eerst de verkeerde maat besteld, want dat merk tailleert een volle maat kleiner maar de omruiling was geen probleem. Natuurlijk wel extra verzendingskosten... toch nog steeds veel goedkoper dan in de winkel!
En waar heb je je schoenen dan besteld? Tijd om zelf een tip te geven nu. ;)
Aha! Bij Footcandy shoes in California. :-) www.footcandyshoes.com denk ik. Ze gaan van duur tot onrealistisch maar als je iets vind in sale dan is het echt de moeite waard. momenteel hebben ze prachtige dingen tussen de 140 en 200 dollar. Maar de dollar staat laag hé. Veel plezier!
Hallo!Ik wou even laten weten dat ik eindelijk lingerie heb gevonden! Ik had een afspraak gemaakt bij de honeymoonshop in Rotterdam en ben er dan zaterdag heen gegaan. De professionaliteit en klasse van de zaak was meteen merkbaar bij het binnenkomen: vriendelijke gezichten, aannemen van de jassen, cappuccino's, pralines... en dan de productkennis! Ik werd er geholpen door Kim, die aandachtig luisterde naar wat ik wou en na 5 minuten met een torselet aankwam dat qua maat en model precies paste! Zo was ik nog niet eerder bediend in een bruidsboetiek. Mijn torselet is besteld en komt waarschijnlijk de eerste week van januari aan. Dan ga ik terug om het nog eens te passen en om te zien of er moet worden geretoucheerd. Ik hoop dat ik de bijpassende hipster ook eens kan passen, maar dat zal wel geen probleem zijn. Het belangrijkste is dat ik mijn bovenstuk heb, dan kan de naaister eindelijk aan mijn jurk beginnen. Bedankt voor de tips en nog veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk!