TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stephanie
10-7-2010
|
16-12-2009 9:28:15
Dag Ine
Oej dat is spijtig dat je zo twijfelt. Je moet volledig jou mening en gevoel volgen en een kleed uitkiezen waar jij je super bij voelt. Zet eens alles op een rijtje en bekijk wat jou het meest aanspreekt. Ikzelf heb mijn keuze ook een paar weken laten bezinken, want ik was ook aan het twijfelen over twee kleedjes. Uiteindelijk gevraagd om een foto te nemen van mij met de verschillende kleedjes en zo zie je wel beter wat jou echt staat en wat niet. Misschien moet je dat eens proberen.
Veel liefs Stephanie 10/07/2010
|
|
Liesbet
5-6-2010
|
16-12-2009 9:29:11
Dag Ine, Wat jammer dat je zo twijfelt! Ik weet van mezelf dat ik ook een grote twijfelaar ben. Ik heb vorige week mijn bestelling geplaatst van(1) het enige kleedje dat ik mooi vond in de vele boekskes die ik kocht en (2) het kleed dat ik in 2 verschillende winkels ging gaan passen. Steeds als ik het kleedje aanhad dacht ik: ja, dit is het, het past ook bij mijn figuur. Ook mijn mama, zus en oma vonden dat ik er fantastisch mee stond. Ik heb 3 winkels gedaan, in elke winkel zeker 20 kleedjes mogen passen en bij elk ander kleed gedacht dat het dat niet was...
En toch, vraag ik me zelf nog altijd af of ik nu wel het juiste kleedje gekozen heb! Misschien horen wij gewoon bij de eeuwige twijfelaars? Iedereen lijkt op zoek naar hét kleed van hun leven maar volgens mij kunnen dit er toch wel enkele zijn? Als zowel je mama, papa, schoonzus en schoonma vinden dat het kleed je zo goed staat én dat je dit blijkbaar zelf ook vindt als je het kleedje aan hebt, lijken mij toch al verschillende redenen om aan te nemen dat het écht wel een superkleedje is! En dat je zal stralen op jullie dag!
Misschien moet je toch nog eens langsgaan in de winkel, het kleedje nog eens passen en er een foto van trekken? Dan kan je deze foto bekijken tijdens je slapeloze nachten en te zien dat je er echt goed mee staat?
Vele groetjes, Liesbet
|
|
stephanie
4-9-2010
|
16-12-2009 9:35:22
Oei Ine! Ocharme... Tja ik herken dit zeker! Heb verschillende winkels gedaan, stond er ook telkens meer passief dan wat anders. De kleedjes deden me gewoon niets. En eerlijk he, als ik was vooruitgegaan op men mama en schoonmama, dan had ik nu net als jou een kleed dat ik niet wilde, maar wel mooi vond. Mooi volstond niet voor mij dus ben ik blijven zoeken. Omdat ik er telkens bijstond van 'bwa ja dat is mooi' dacht ik dat het wauw-gevoel voor mij niet was weggelegd, maar heb uiteindelijk in de Honeymoonshop in Rotterdam mijn wauw-kleed gevonden. Als ik dit zo lees, is geen van beide je wauw-kleed... Het één vind je mooier dan het andere, maar ik lees nergens dat die Anika HET KLEED is... Ok je hebt je laten overhalen om meteen te beslissen, is niet verstandig natuurlijk want je had je gevoel moeten volgen, maar ik zou nu beginnen afwegen. Ofwel bekijk je het kleed dat je gekozen hebt nog eens goed met wat mensen dicht bij je en overleg je wat er juist heel mooi is aan dat kleedje. Ik vind beide kleedjes zeker mooi, hoewel het zelf mijn stijl niet is. Ofwel, tja laat je je voorschot vallen... Is heel zwaar afwegen he. Je bent wel duidelijk he, maar ik lees meer over hoe mooi anderen het wel niet vonden, maar niet wat het voor jou betekende. Ik vrees een beetje dat aangezien jouw reactie zo fel was, dat het mss het kleed niet voor jou is... Denk je dat je dat wauw-gevoel wel zou hebben moesten je haar en make-up gedaan zijn? Of heb je je echt laten leiden door wat een ander mooi vond? Aan jou vrees ik om af te wegen of je wilt dat dit je kleed wordt en zo niet of er een oplossing is voor dat voorschot. Ken ook je budget natuurlijk niet, maar t zou hoe dan ook pijnlijk zijn, het is veeeel geld... En kan bv de suite het voorschot in die winkel niet opsouperen?
Goh veel sterkte in die moeilijke beslissing...
|
|
Klaartje
|
16-12-2009 10:50:26
Kan je ns niet navragen of ze bij E&R je andere favoriete kleedje kunnen bestellen? Ga het dan nog eens passen bij Issa moda en als dat toch echt je favoriet is, bestel het dan bij E&R, dan zal je je voorschot toch wel kunnen recupereren?
|
|
sarah
17-5-2008
|
16-12-2009 11:29:53
is er niemand anders die uw voorschot kan gebruiken? vb mama, papa of bruidegom
ze hebben in het allerergste geval ook zomerkleedjes enzo (ik heb er daar ooit eentje gekocht)
|
|
An
26-3-2010
|
16-12-2009 12:46:57
Hoi Ine, een trouwkleed kiezen blijft moeilijk... Ik heb mijn trouwjurk 2e hands gekocht en op foto vind ik de jurk echt prachtig en als ik ze zelf draag heb ik ook niet echt een wauw gevoel. Ik twijfel ook en toch weet ik dat ik de juiste jurk voor mij gekozen heb. Heb nog de 2e handssite in het oog gehouden en heb nog steeds geen gezien die ik mooier vond... Ik denk dat we het niet gewoon zijn om onszelf in een trouwjurk te zien, het blijft een vreemd zicht. En ik ben er zeker van dat ik op 3 april mezelf voel stralen in mijn jurk!! Dan zal ze voor mij pas betekenis krijgen, nu nog niet... Dus je ziet, er zijn nog twijfelaars zonder wauw gevoel ;-)
Vast en zeker je moed niet verliezen!!! An 3/4/2010
|
|
Tanja
12-6-2010
|
16-12-2009 13:26:37
Hey Ine,
Ik heb ook heel erg getwijfeld, en soms nog. Ik ben 3 keer gaan passen en had eigenlijk van de eerste keer mijn kleed al gevonden, en toch nog blijven twijfelen! Ik ben dan ook een weegschaal :-) Wat mij wel heeft geholpen is een foto van mezelf nemen met de kleedjes aan waarover ik twijfelde. Als je die dan naast mekaar vergelijkt is het meestal wel duidelijk, je ziet het dan ook meer vanop afstand he.
Je mag ook niet te veel afgaan op commentaar van anderen, jij moet je goed voelen in een kleed. Als je je kleed aanhebt moet je je direct een beetje een prinses voelen! En je mag niet blindstaren op een kleed op foto, het moet mooi uitkomen bij jouw figuur.
Ik zou nog eens teruggaan en je Marylise kleedje aanpassen en er een foto van nemen. Als blijkt dat dat voor jou toch het juiste kleed is, misschien proberen of ze bij E&R dat kleed niet kunnen bestellen. Kan dat niet, kan je misschien vragen of ze je voorschot omruilen in een aankoopbon?
In elk geval veel succes!
Tanja 12/06/2010
|
|
Karmen
29-5-2010
|
16-12-2009 19:09:53
Hoi, ikzelf heb Anika van Marylise gekozen, dus ik ben natuurlijk een beetje bevooroordeeld! ;) Maar ik heb je kleedje opgezocht & dat is ook heel mooi, hoor!
|
|
Sarah
14-5-2010
|
16-12-2009 21:02:20
Hey Ine,
heel herkenbaar hoor! Ik had een paar maanden geleden bij een winkel in Aalst besteld, en voelde me daar wat onder druk gezet. "We hebben maar 1 exemplaar meer van dat kleedje want is van de vorige collectie en straks is het weg" enz enz. En mijn zus, die eigenlijk had moeten zeggen van "laat je niet opjagen", zei van "ja, stel je voor dat 't weg is". En mijn nuchterheid was plots ook spoorloos. Dus heb ik me toen laten overhalen en een voorschot betaald en toen ook een heeeel slecht wknd gehad. Voelde me ook dom en vervelend :-( Maandagmorgen meteen geïnformeerd of ik de bestelling kon wijzigen naar een ander model. Toen ben ik in een andere winkel gaan passen, heb een ander model gekozen en dus mijn bestelling in die eerste winkel gewijzigd, dat ik dus zeker mijn voorschot niet kwijt was.
Bij mijn eerste pasbeurt mag ik wel nog dingen aan het model laten wijzigen. Komt dan wel duurde uit, dus mijn voorschot niet kwijt maar dus toch nog een dure aangelegenheid ;-) Maar zelfs hierover ben ik dus ook nog aan het twijfelen. Ik denk dat sommige vrouwen gewoon eeuwige twijfelaars zijn, en voor een trouwjurk wordt 't dan nog moeilijker om de knoop door te hakken.
Volg je gevoel, zou ik zeggen. Heb je foto's van de jurk, bekijk die dan nog eens, misschien zul je toch weer op hetzelfde kleedje uitkomen. Of zoek verder tot je je droomjurk vindt en informeer dan of die winkel dat niet voor je kan bestellen.
Veel goeie moed en hou ons op de hoogte!
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|