Terug naar overzicht
Hey Carmen,Wij wilden eerst ook onze viering in de kapel doen en nadien daar een receptie doen.Uiteindelijk vonden we de huurprijs voor de kapel toch overdreven, maar het is echt wel een mooie locatie!
Als je het mooie zaal vindt, zeker doen, mij schrok het af dat je niet goed weet wat je totaalprijs ongeveer zal zijn. Moet sowieso met cateraar werken die zij goedkeuren, da zijn ni altijd de goedkoopsten, bovendien zat zaalvloer vol half-losse tegeltjes, kleine mankementjes zeg maar, leek mij niet ideaal voor dansfeest. Bovendien heb je extra kosten zoals elk uur dat congierge opblijft, maar ook je traiteur moet veel meer uren maken of 'n externe firma om alle stoelen en tafels te zetten, de decoratie te verzorgen etc... Je huurt dus enkel de kale zaal, voor de rest moet je op 'n ander zijn. Daarboven zit je wel wat lastig voor het parkeren van je gasten, je kan er ook niet voorrijden met ceremoniewagen omdat het enkel voor trams toegestaan is.Zelf was 't niet mijn genre van zaal -er heerste 'n nonnekenssfeer-, maar da's ieder zijn ding, 't kapelletje is wel leuk idd!
Ik ben er nog niet gaan kijken. Maar jullie reacties schrikken mij al een beetje af.Waar hebben jullie jullie feest/viering dan gedaan?