Terug naar overzicht
Ik ben ook vorige maand gaan bestellen bij Couture Ann, maar ben ook onder de indruk van sommige reacties hier. Ik was er eigenlijk heel tevreden en vond ze oprecht. Maak me nu wel zorgen naar de eerste pasbeurt toe. Grtjs Els
Ik zou me niet teveel zorgen maken. Vergeet niet dat de reactie van Robby al van 'horen van' is. Ik vind het bericht sowieso zeer oppervlakkig want vb. de prijs kan je niet zomaar bepalen. Iedere winkel heeft goedkopere jurken en ook hele dure... Enfin, laat het niet aan jullie hart komen. Couture Ann heeft op dit forum in het verleden enkel goeie reacties gescoord!!
Hey,ik ben er een tweetal maanden geleden de kledij voor mijn mama en schoonmoeder gaan kiezen. Wij hadden ook geen slechte ervaring, integendeel... Ben ook een beetje bang nu om in februari terug te gaan...Maar we zullen wel zien. Een beetje vertrouwen in hebben zeker, en dat komt wel goed...(hoop ik??!!)grtzIlse
mijn zus is net getrouwd en haar jurk en de kledij van mijn mama kwamen vandaar.alles was op maat gemaakt en ze zijn denk ik twee keer achteraf geweest voor de kleine aanpassingen.zij waren zeeeeeeeeeeeeer tevreden!ze zagen er beiden heel mooi uit.mijn zus had een kanten jurk aan met kanten bovenstukje da echt wel perfect moet zitten...alles was in orde en ook heel klantvriendelijk.grts anna