Terug naar overzicht
Hey,Ik denk dat dit afhangt van plaats tot plaats. Bij ons (Oudenaarde) is dit 15u30, maar mochten er heel veel trouwers zijn, dan kon dit nog verlaten als de ambtenaar in kwestie dat zag zitten. Effe navragen in jullie gemeente dus.Groetjes,Alexandra
Hallo,Dit hangt idd af van gemeente tot gemeente, en ook van de dag.Bij ons kan je vb op zaterdag maar trouwen tussen 10u en 11u30. Dat zijn dus maximum 3 koppeltjes op een zaterdag. Wij zijn dus zo snel het kon (=max 6 maanden + 2 weken voor datum) dit gaan vastleggen zodat we zeker onze datum hadden.Best eens kijken op de website van je gemeente, daar vind je die informatie meestal wel terug.Groetjes,Tanja12/06/2010
Bij ons in Nazareth mochten we voor een vrijdag kiezen tussen16.00u16.30u17.00u17.30uHangt af van gemeente tot gemeente denk ik, zou je best eens navragen...Wie het eerst is heeft natuurlijk de meeste keuze hé...Grtjs Deborah17/7/10
bij ons kan je de zaterdag max tot 10u50 trouwen!En ze binnen al om 9u!Wij hebben voor 10u50 gekozen omdat er ook enkele familieleden van ver (alléja 40 minuutjes of een uurtje rijden) moeten komen en met kindjes bij dusja...
Bij ons in Kasterlee kon het op zaterdag ten laatste om 13u. Het hangt af van gemeente tot gemeente zie ik hier zo..An 3/4/2010
Alexandra,tot 15h30 in Oudenaarde, is dat ook voor een zaterdag ? Zo ja, SUPER !!!