Terug naar overzicht
Beste Sandra,Ben blij voor jou dat alles toch nog goedgekomen is!!Kom zeker nog eens piepen op dit forum, en laat de foto's ook eens zien hé... Daar zijn we altijd benieuwd naar...Groetjes,Leen
Geniet van je mooie dag en straal in je kleed!
allé geniet van je princessedag!!!ik ben nog maar net verloofd, voor mij moet het nog allemaal beginnen! nog aan het kijken voor een zaal..en dank voor de aanrader , kga ook eens nr la sposa gaan van zodra ik een datum heb..geniet van je huwelijkgroetjes tine
Ik heb mijn kleed gekocht bij La Sposa Outlet. Daar zijn ze ook heel vriendelijk! Het stelt me gerust dat de retouches zo goed waren want mijn kleed moet nog ingelegd worden en ingekort. Ik hoop dat ik hier over 5 maanden even enthousiast iets kan posten als sandra want ik ben toch wel een beetje nerveus voor die retouches, dat het niet mooi gaat gedaan worden en dat je gaat zien dat het is versmald. Bedankt voor het positief commentaar op La Sposa, het stelt me gerust!
leuk nieuws, ik heb het mijne ook bij La Sposa gekocht! Heel vriendelijke mensen. Ik moet een uur rijden maar dat weegt niet op tegen de service die je daar krijgt!geniet van je dag!Kathleen
zalig als je dit leest...Heb vorige week ook naar la sposa geweest en gisteren naar de outlet. maar ik neem het kleedje bij la sposa zelf in roeselare. vond niet mijn gedacht in outlet. en idd ze zijn daar vriendelijk. ik moet nu in januari terug gaan om mijn kleedje vast te leggen enzo. verlang ook al zo. van ons is het nog een eindje 11 juni 2010, dus nog lang aftellen. maar geniet zeker van u dag! now stress!! succes!