Nu Online
Momenteel zijn er 418 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema huwelijk

16-12-2009 15:50:22
Hallo iedereen,

Ik ben dringend op zoek naar een thema voor mijn huwelijk op 3/4/2010. Ik zou dit thema willen gebruiken voor de uitnodigingen, tafelschikking, menu's, bruidsmeisjes,decoratie van de zaal, alternatieve ceremonie en eventueel dresscode.
Heeft iemand inspiratie over thema's of tips over hoe je zorgt dat alles bij elkaar past?

Groetjes
Sofie

sofie
3-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2206

joke
1-8-2009
 Meld misbruik16-12-2009 16:09:59

een thema kan je natuurlijk héél ruim nemen :
- reizen die jullie al gemaakt hebben
- jullie liedje
- kleuren
-...

eventueel een mooie uitnodiging zoeken en daar op verder breien???

veel succes ermee!

heidi

Meld misbruik16-12-2009 21:05:20

wij werkten met kleuren, dit vonden wij het mooist en we konden er alle kanten mee uit, de kleuren waren grijs, ivoor en oudroze, mijn kleed was ivoor, bruidsboeket,corsage, bloemen waren oudroze, kostuum van mijn man en bruidsjongens grijstinten, mijn bruidmeisje ivoor met roze. De zaal was ook grijs, uitnodigingen, misboekje, menu allemaal uitgewerkt in deze kleuren...

Tammy
26-6-2010
 Meld misbruik16-12-2009 21:48:42

Hallo,

wat wij al zagen :

- treinen en stations. (voor uitleg vd uitnodigingen wil ik je wel mailen want is nogal lang... Laat anders een mailadresje). Bij de zaalingang stond een controleur in uniform en kepi die op een fluitje blies om het 'vertrek' naar de tafels aan te kondigen. Tafels waren spoornummers. Elke gast kreeg bij aankomst een treinkaartje met een bestemming erop. De controleur riep dan om : "De trein met bestemming ..., met vertrek voorzien om 18:32h, rijdt het station binnen spoor 9". Vooraleer we naar onze tafel gingen, knipte hij ons kaartje en toen iedereen zat, deed hij de zaaldeuren dicht en floot voor het vertrek !
- Bloemen : uitnodigingen die eruit zagen als een bloem vooraan, zelf geplooid. Elke tafel had een groenstukje met één bepaalde bloem erin en de gasten kregen bij aankomst een bloem waarmee ze dan hun tafel zochten.

- Japan. De muren waren versierd met langwerpige stroken witte stof met zwarte en rode ideogrammen erop, een Japanse vlag, diverse kimono's, bamboestokken en parasols. Voor de naamafroeping stond bij de ingang een echte, grote gong. Elke tafel had een krijgskunst als naam. Servetten waren geplooid als een kimono en de "naamkaartjes" waren houten eetstokjes met daarop de voornaam. En overal in het decor zaten bamboescheuten verwerkt. Prachtig !
De uitnodigingen : yin en yang (wit en zwart) die dichtgehouden werden door een rood geknoopt satijnlintje.

Met kleuren kan je volgens mij het meeste kanten op maar dat is elk z'n smaak he.
Ziezo. Ik hoop dat je nu al wat meer inspiratie hebt :)

Pieter

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...