Terug naar overzicht
HalloIk ben er zelf niet geweest maar heb wel een vriendin die dit jaar is getrouwd en zij had haar kleed daar ook gehaald en was zeer tevreden.Ze was 5 maanden zwanger toen ze trouwde en moest nog 2 weken voor de bruiloft haar jurk laten aanpassen maar dat is allemaal perfect verlopen. Dus maak je maar geen zorgen.
Hoi Hannelore,Mijn kleedje komt ook vandaar. Ik vond ze daar ook vriendelijk en hulpvaardig zonder opdringerig te zijn. De retouches worden gedaan door een hele lieve oudere dame. Ik was er zeer tevreden van, want ze heeft echt oog voor detail.Als je gaat voor de retouches moet je wel zien dat je alles bij hebt: schoenen en de juiste bh. (die was ik vergeten! ai! een minpunt voor mij!)Dat komt dus allemaal in orde!
Hey Hannelore,mijn kleedje komt ook vandaar! wij trouwen op 10 april 2010 en ik zou begin februari mogen gaan passen. Ze hebben mij ook het advies gegeven om meteen alles mee te nemen voor de pasbeurt. Ik heb wel al lingerie maar ik hoop dat het ook onder mijn kleed past! Het is zo moeilijk te kiezen allemaal. Schoenen hoop ik in de zomercollectie te vinden maar het is nog tussenseizoen dan...
Voor de lingerie moet je je ook geen zorgen maken. Bij mij heeft de naaister alle bh-bandjes mooi verborgen onder de bandjes van het kleed d.m.v. kleine drukknoopjes.