Nu Online
Momenteel zijn er 3 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gratis ringkussen bij Fede di Oro?

16-12-2009 21:33:02
Hoi, ik las ergens dat je bij je ringen bij Fede di Oro een gratis ringkussen krijgt. Is dit ook zo? De zaakvoerder heeft er niets over vermeld.

Groetjes

Stephanie

stephanie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1113

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik16-12-2009 21:34:54

Hij heeft ons dit verteld als we de 1ste maal de collectie zijn gaan passen.
Maar toen we gisteren besteld hebben heeft hij er ook niets meer over gezegd, en heb er eerlijk gezegd ook niet meer bij stilgestaan...

Mandy
10/04/2010

e

Meld misbruik16-12-2009 23:03:45

Jeps, er zit een klein, eenvoudig kussentje bij. Geen frullen, ecru-kleurig. De ringen kan je erop bevestigen door middel van lintjes.

Delphine
25-1-2010
 Meld misbruik17-12-2009 8:11:55

Ja hoor, elk koppel krijgt een trouwkussentje. Je moet maar ns kijken op de folder die ze meegeven op de trouwbeurs, daar staat een foto op. Wij hebben onze trouwringen een paar weken geleden besteld, zeer klantvriendelijke winkel!

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik17-12-2009 12:17:24

Yep, dat krijg je mee als je je ringen gaat afhalen...
Het is maar zeer simpel hoor, zitten lintjes aan voor de ringen aan te hangen en cremekleurig...
En dan schuiven ze het in een 'kartonnen' doosje...

Wij hebben de onze aan onze trouwkaars gehangen...

Gr.
Tess
68 dagen getrouwd

Hélène
30-8-2008
 Meld misbruik20-12-2009 21:27:26

Ja, wij hebben dat gekregen! Maar niet gebruikt, eigenlijk...
American style gedaan en de getuige van mijn man had ze gewoon bij.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...