TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sophie
|
16-12-2009 23:15:19
haar kleedje lenen en de kosten delen :) Als je jezelf daar goed invoelt, zou ik dat gewoon nemen. Uiteindelijk moet jij er de hele dag in rondlopen en met accessoires en andere schoenen kan je er toch je eigen ding van maken!
|
|
Rik
|
17-12-2009 1:17:05
Tuurlijk doen, anders ga je nadien er spijt van krijgen, dat je het niet gedaan hebt. Misschien kun je met een accessoire er een persoonlijke touch aan geven. grtz www.discovideo.be
|
|
Nele
28-2-2009
|
17-12-2009 8:34:54
Ik begrijp wat je bedoelt! Eigenlijk zou je toch iets exclusievers willen en niet hetzelfde wat iemand anders ook al gedragen heeft! Maar... als het echt het mooiste is, moet je t gewoon doen. De persoon die erin zit is anders en je kan het inderdaad wat opleuken met andere accessoires zodat t toch persoonlijker wordt! Misschien hebben ze hetzelfde kleed ook in een andere kleur? Of kan je t op een andere manier personaliseren? Korte sleep/lange sleep? Maar als je vriendin er helemaal niets op tegen heeft (heel lief van haar!), dan kan je ervoor gaan! groetjes, Nele
|
|
Lien
|
17-12-2009 15:18:27
Als dit echt je droomkleed is mag je niet twijfelen. Behalve je vriendin zal wellicht niemand 'zien' dat het om hetzelfde kleedje gaat. Succes met de keuze in elk geval. Groetjes,
LieN
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
17-12-2009 17:43:51
Kan je er niet enkele kleine details aan laten veranderen, vb kleinere sleep, andere bloemen, andere kraag, .. ZO is er toch een klein verschil.
|
|
heidi
|
17-12-2009 19:02:59
ik zou het ook niet erg vinden om voor dit kleedje te kiezen, eventueel met stola, sluier, tiara, andere juwelen, je eigen stijl op dat kleed drukken, tenslotte ziet een kleed er bij elke persoon anders uit.
|
|
Edel
7-8-2010
|
17-12-2009 20:17:07
Hey,
Als dat het kleedje is waar je van droomt en je vriendin heeft er niets op tegen zou ik ervoor gaan! Vraag wat detailveranderingen, andere juwelen, ander kapsel, andere vrouw die het draagt... Maakt veel verschil uit! Welk kleedje is het trouwens?
Groetjes, Edel 07/08/2010
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|