TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Gaëlle
16-9-2005
|
9-11-2005 17:40:50
hoi Lynn
mijn schoonmoeder is daar gaan kijken voor haar suitekleed (maar heeft uiteindelijk énkel omwille van het prijskaartje elders gekocht) en ze was heel tevreden van de service. Ze maken heel veel tijd voor je vrij en naar het schijnt is er niks op aan te merken. Waarom is jouw zoektoch zo moeilijk? Zoek je iets speciaals, heb je al iets in gedachten, ...? 'k Hoop dat je d'r toch uit geraakt, ik vond dat net één van de leukste dingen aan de voorbereidingen.
Succes ermee
Gaelle
|
|
Vicky
9-9-2006
|
9-11-2005 18:17:21
Dag Lynn
Zo spijtig dat je niets vindt. Weet je exact wat je wil, of weet je het juist helemaal niet? Misschien kunnen we een beetje helpen.
Groetjes
Vicky
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
9-11-2005 18:46:47
Dag Lynn,
Ik ben ook eens gaan kijken bij Dianna David in Meise, maar ik heb er niks naar m'n zin gevonden. Versta me niet verkeerd hé: ze hebben enorm veel keuze en zijn daar supervriendelijk, maar de stijl lag me gewoon niet, 't was een beetje te klassiek voor mij... Weet je al een beetje welke stijl je wil? Ze tonen je daar eerst wat foto's en dan moet je zeggen wat je zeker niet wil. Dan begint het passen (mét aangepaste schoenen en lingerie die ze je geven!): eerst verschillende rokken en als je daar eentje naar je zin vindt, dan alle topjes. Ik ben er toch wel zeker anderhalf uur binnengeweest. 'k Was wel een beetje teleurgesteld, want 'k dacht ook daar zeker m'n kleed te vinden... en dan ben ik nog zonder buitengegaan. Uiteindelijk heb ik een prachtig kleedje van Rembo gevonden bij Maxim's Couture in Aarschot. Ook een aanrader hoor!
Nog veel succes met je zoektocht en maak je nog niet te druk, je hebt wel nog wat tijd hoor. En zoals iemand hier ooit tegen mij gezegd heeft: iedereen vindt z'n droomjurk!
Groetjes, Sylvie
11/03/06
|
|
kristel
8-7-2006
|
9-11-2005 21:15:10
hey Mijn vriendin en mijn nicht hebben hun trouwkleren daar gekocht. Ik heb nl m'n trouwkleed al gekocht bij Farah Love maar moest ik mijn droomjurk niet gevonden hebben dan zou ik zeker ook daar geweest zijn. Ik heb al heel veel positieve dingens van Diana Davids gehoord. Ik ben zelf van regio Grimbergen - Meise.
|
|
Ann
20-5-2006
|
10-11-2005 15:44:07
Ik heb mijn trouwkleed daar ook besteld. Heel gedienstige mensen. Toen ik binnenkwam stond er een pop met een heel mooi maar speciaal kleed op. Ik heb andere zaken gepast, maar het is toch dat kleed geworden. Mijn eerste pas is op 6 april 2006. Op 45minuten was mijn keuze vastgelegd. Ze vragen wel een voorschotje als je je kleed gekozen hebt (misschien toch goed om weten). en je kan met bankcontact betalen. VEEL SUCCES MORGEN.
Ann 20/05/2006
|
|
Kris
|
12-11-2005 11:06:04
Hallo Lynn,
Ik kan je alleen maar verzekeren dat je daar zeker je keuze zal vinden. Wij hebben met de ganse familie daar onze suite gekocht en het bruidje haar bruidskleed. De mensen zijn er super vriendelijk en je krijgt echt waar voor je geld. Wij hebben niets anders dan complimenten gekregen de ganse dag lang. Het is uiteraard anders dan je overal in de boekjes ziet.
Ik wens jou nog veel succes.
KRIS
|
|
Lynn
27-5-2006
|
14-11-2005 13:36:05
hallo allemaal,
Ik wil jullie allemaal even bedanken voor jullie reacties. Blijkbaar heb ik een hele andere ervaring gehad dan jullie. Ik vond ze daar helemaal niet vriendelijk, zelf op het randje van onbeleefd, vooral Dianna zelf. Persoonlijk vond ik haar ontwerpen nogal eenvoudig, nam ze me dat nu kwalijk? Ik weet het niet, maar voor een kleed van meer dan 2000€ mag je in mijn ogen toch een beetje vriendelijk zijn!
Uiteindelijk had ik iets heel moois als eindresultaat, maar neem ik het daar niet omwille van de onvriendelijke service.
Heb zaterdag iets gekocht bij Christel Boone in Gent. Een echte aanrader! Zij maakt ook alles op maat en heeft echt leuke ontwerpen. Daarbij komt dat zij super vriendelijk ik. Want bruidjes, jullie weten vast ook wel dat een verkoopster een hele belangrijke rol speelt bij de aankoop van mijn kleed.
Moest ik donderdag bij Dianna David beter geholpen geweest zijn, had ik zonder twijfel mijn kleed daar besteld, maar ik heb er geen seconde spijt van dat ik het niet gedaan heb.
Ben super blij met mijn droomkleed van Christel Boone!
Groetjes
Lynn
|
|
Myriam
1-10-2008
|
9-8-2008 11:28:46
Ik heb ook mijn trouwjurk bij Christel Boone gekocht. Toen ik mijn jurk thuis aantrok bleek hij gescheurd te zijn op zijkant (stof was vermoedelijk te zwaar voor stiksel). In allerijl en paniek terug naar de winkel om te laten stikken, waar ik slecht werd ontvangen en geen enkel excuus kreeg aangeboden. De dag van mijn huwelijk is het stiksel opnieuw losgekomen (je huwelijk met tranen beginnen is verschrikkelijk). Ik had daarna nog in het buitenland een feest gepland en mrs Boone zou mijn jurk maken en vertellen wat er was fout gelopen. De dag voor ik moest langskomen heeft ze een mail gestuurd dat het niet door ging. Daar stond ik dan, heb hem dan maar ergens anders laten maken. Mensen die de emails tussen ons willen lezen of foto's zien: met veel plezier.. Ik ben helemaal niet tevreden en hoewel mijn huwelijk fantastisch was, was de jurk het enige minpunt! Groetjes aan iedereen en geniet van jullie dag!!! Myriam
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|