Terug naar overzicht
Beste Klaartje,Ik zou zeggen probeer een foto te nemen, leg desnoods je probleem/twijfel uit aan de verkoopster. Het is een heel belangrijke beslissing die niet ongezonnen genomen mag worden.En het excuus, van die foto's staan op internet, ja, maar niet jij in dat kleedje :-)veel succesik hoop zaterdag mijn dilemma op te lossen.groetjeseva
Is dit dezelfde Eva die bij Cymbeline in Brussel geweest is?Heb je dan Djerba ergens gevonden?
Hej,Inderdaad, maar was op zoek naar Dubai en hebben deze onder andere in La Sposa (na contact te hebben opgenomen met het hoofdkwartier van Cymbeline in Parijs) en heb een afspraak kunnen bemachtigen voor nu zaterdag :-)groetjesEva
juist, Dubai, beginletter was toch juist ;-)(is natuurlijk niet moeilijk)amai, ja, je moet er wat voor over hebben...en hebben ze dyra daar dan ook? Dan kan je goed vergelijken!benieuwd!
@ Eva: ben je eruit?Het mijne is besteld: t is een pasmodel geworden van Cymbeline uit een vorige collectie. Was mijn absolute favoriet en mij kan het niet deren dat het geen kleed is van de collectie van 2010. Ik ken wel de naam niet...
heeft er iemand een idee wat de dubai van cymbeline ongeveer kost om toch een idee te hebben vooraleer naar de winkel te gaan