Terug naar overzicht
Da's idd zo'n beetje de etiquette omdat het duidelijk zou zijn wie de bruidegom is. Wij wilden dan ook donkergrijs voor de suite en lichtgrijs voor mijn vriend. Bleek nu dat hij echt niet mooi was met een lichtgrijs kostuum. Zwart en bruin waren in ons geval geen optie, noch voor hem, noch voor de suite, dus zowel hij als de mannen in de suite zullen nu in het donkergrijs gaan. De stof en de snit van een 'bruidegomskostuum' zijn namelijk volledig anders, dus het zal zeker en vast duidelijk genoeg zijn wie die dag het feestvarken is. ;-)Conclusie : je doet ermee wat je wil, maar de traditie wil dat het duidelijk is wie de bruidegom is.Groetjes,Alexandra
hey!wij hebben iedereen laten kiezen. We hebben er wel op gelet dat niemand hetzelfde kostuum had als de bruidegom!groetjes
goh, wij nemen voor zowel de bruidegom als suite hetzelfde donkergrijze kostuum. we zien enkel dat de bruidegom een ander kleur das heeft dan de rest van de suite..
Bij ons mogen ze kiezen uit donkergrijs en zwart. Ik vind het net mooi dat iedereen een beetje hetzelfde is bij de mannelijke suite;
Mijn toekomstige heeft een warm bruin kostuum en de suite draagt een donkerbruin, bijna zwart kostuum...
Hallokes,Ik vind persoonlijk dat de trouwer moet opvallen dus een ander kleur moet aanhebben dan de suite. Mag wel zelfde kleur, maar dan andere tint ofzo.Groetjes Lindsay09/10/2010
Bij ons is de bruidegom in een bruin kostuum en de rest van de suite in zwart...Zo valt het zeker op wie de bruidegom is.
Bij ons had iedereen van de suite een zwart kostuum, wit hemd en grijze das. Mijn ventje droeg een zwart kostuum, zwart hemd en ijsblauwe das (zelfde kleur van mijn rok).Groetjes,Véro