Nu Online
Momenteel zijn er 570 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleur kostuum bruidegom vs kleur kostuum suite

17-12-2009 12:59:34
Hoi bruidjes/gommetjes,
Mijn moeder beweert dat de bruidegom in een andere kleur moet zijn dan de suite. Klopt dit? Ze heeft het dan uiteraard over de kleur van het kostuum. Hoe doen jullie het?

Groetjes

stephanie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1036

Alexandra
1-5-2010
 Meld misbruik17-12-2009 13:07:54

Da's idd zo'n beetje de etiquette omdat het duidelijk zou zijn wie de bruidegom is. Wij wilden dan ook donkergrijs voor de suite en lichtgrijs voor mijn vriend. Bleek nu dat hij echt niet mooi was met een lichtgrijs kostuum. Zwart en bruin waren in ons geval geen optie, noch voor hem, noch voor de suite, dus zowel hij als de mannen in de suite zullen nu in het donkergrijs gaan. De stof en de snit van een 'bruidegomskostuum' zijn namelijk volledig anders, dus het zal zeker en vast duidelijk genoeg zijn wie die dag het feestvarken is. ;-)
Conclusie : je doet ermee wat je wil, maar de traditie wil dat het duidelijk is wie de bruidegom is.
Groetjes,
Alexandra

joke
1-8-2009
 Meld misbruik17-12-2009 13:08:00

hey!

wij hebben iedereen laten kiezen. We hebben er wel op gelet dat niemand hetzelfde kostuum had als de bruidegom!
groetjes

monica
22-5-2010
 Meld misbruik17-12-2009 15:50:08

goh, wij nemen voor zowel de bruidegom als suite hetzelfde donkergrijze kostuum. we zien enkel dat de bruidegom een ander kleur das heeft dan de rest van de suite..

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik17-12-2009 17:40:18

Bij ons mogen ze kiezen uit donkergrijs en zwart. Ik vind het net mooi dat iedereen een beetje hetzelfde is bij de mannelijke suite;

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik18-12-2009 8:29:02

Mijn toekomstige heeft een warm bruin kostuum en de suite draagt een donkerbruin, bijna zwart kostuum...

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik18-12-2009 9:32:52

Hallokes,

Ik vind persoonlijk dat de trouwer moet opvallen dus een ander kleur moet aanhebben dan de suite. Mag wel zelfde kleur, maar dan andere tint ofzo.

Groetjes Lindsay
09/10/2010

sofie
3-4-2010
 Meld misbruik18-12-2009 9:45:36

Bij ons is de bruidegom in een bruin kostuum en de rest van de suite in zwart...
Zo valt het zeker op wie de bruidegom is.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-12-2009 13:31:53

Bij ons had iedereen van de suite een zwart kostuum, wit hemd en grijze das. Mijn ventje droeg een zwart kostuum, zwart hemd en ijsblauwe das (zelfde kleur van mijn rok).

Groetjes,

Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info