Terug naar overzicht
Hé Kittyik denk meteen aan-vogeltjesdans-macarena-hucklebuck-inzae-hoofd, schouders, knie en teen ;)-ymca'k ben nog niet op youtube gaan kijken dus weet niet of dit de typische zijn... maar het zijn wel dansjes die iedereen kent.hopelijk heb je er iets aan!
heyja dit zijn degene die ze meestal nemen :) ben daarom op zoek naar net iets anders.dacht mss can't take my eyes off of you enzo ma die hebben geen typische dansjes denk ikmaar toch hard bedankt hoor ;)
Hallo Kitty! Wij gaan ook een dergelijke openingsdans doen! :-) het is eens iets anders hé... We hebben het ook via you tube gevonden (intypen wedding very funny).Wij willen iets gelijkaardigs doen... Waar hebben jullie zo een remix gehaald? Veel succes! Welk kleed draag je ? Het mijne is nogal zwaar en ik heb schrik dat het zo moeilijk word :-) Groetjes
hey,ook wij wilden iets gelijkaardigs doen met http://www.parkwayreststop.com/archives/2937 als inspiratie. Alleen ja, waar haal je een goede remix? ik zou het ook niet direct weten...groetjes,Karla
zo een mix haal je nergens ... die laat je op maat maken.Stapeltje mp3s en dan aan het knippen en plakken slagen. Beetje zoeken en passen om een beetje een deftige mix ineen te flansen.Audacity is een stukje freeware software waarmee je aan de slag kan om dit te doen.Anders aan je dj vragen of hij zoiets kan/wil ineen mixen.cheers, dj LeBart
HeykesMijn toekomstige is er ook over bezig om zoiets in die aard te brengen.Voor hem is het evident die moet geen rekening te houden met een trouwjurk zoals wij natuurlijk. Soms heb ik het gevoel om ja te zeggen maar dan heb ik toch soms weer da gevoel van zal da wel in orde komen. Dus ik twijfel nog maar als het aan die van mij ligt direct. Hebben jullie niemand in de familie die goed kan omgaan met muziek ofzo om die zelf ineen te mixen.groetjesPetroeska
Hihi dat koppel is geweldig he! Heb het al zeker tien keer bekeken de laatste maanden. :) Ik zou zoiets nog durven, maar mijn verloofde is een afschuwelijk slechte danser en toch wel een beetje verlegen. Ik ga er al van genieten om met hem een keertje te dansen, al is het 'maar' een slow. :)))))
Heb deze zomer ook zo'n openingsdans gehad.http://www.discovideo.be/videoreportages_videomontages.... "Annelies & Wesley" (zij hadden zelf de mix gemaakt).grtz www.discovideo.be
@rik hey waren liedjes bij die ik nog niet gezien had :) thanksgroetjes
Hey Kitty, buiten de liedjes die in de hieronder getoonde video's zitten denk ik op het eerste gedacht ook nog aan: 5678 van Steps, Ketchup song van Las Ketchup, Goosebumps van Sandrine, liedjes van K3 ...Veel plezier met het maken van je openingsdans ;-)Groetjes Yentl 22/05/2010