Terug naar overzicht
Hoi hoi,Op de site staat dat ze tusen 750 en 1250 POND kosten. Je kan het beste naar verschillende winkels mai lendie BR verkopen. Heb dit ook een keer gedaan en er ligt vaak wel een serieus prijsverschil tussen. De goedkoopste die ik toen vond was Mia Monta. Daar was het kleed ong 1300 euro met retouches in. Het was wel een kleedje van de nieuwe collectie en met heel wat meer franjes dan de jouwe. Mss dat je hem dus zelfs nog goedkoper vindt. Groetjes
Ik denk idd dat het bij Mia monta wel zal meevallen van prijs. Ik was ook naar een andere winkel geweest en voor zo goed als hetzelfde kleed betaal ik nu 450€ minder! Altijd mooi meegenomen!Btw, ik vind nr 912 het mooist ;-)Succes!
Ik heb voor mijn BJ 1499 euro betaald en 75 euro retouches. Allé ja, gewoon wat korter maken, ik vond dat niet echt retouches maar 'k heb het toch moeten betalen (Was bij Couture Ann in Aalst)Als een man een kostuum koopt betaald hij toch ook niet om de broek om te zoomen?Sara 010809
Hey, Ze verkopen dit merk bij Mia Monta. Daar hebben ze zeker jurk 912 want die heb ik aangehad. Is wel héél zwaar hoor. De jurken van BR daar kostte rond 1399-1499 euro.Ze zijn wel prachtig ;)Groetjes!
Hoi Ik heb de mijne bij Mia Monta gekocht (de 966) en deze kostte 1290 euro. In de meeste winkels kost deze 1500 euro. Groetjes
heel erg bedankt voor alle reacties,nu ben ik zeker dat ik voor m'n droomkleedje zal gaan,uiteindelijk trouwt men maar één keer!