Terug naar overzicht
Proficiat! Wij trouwen ook op 04/09/2010 in Olsene :-)
HeykesBij de Robel zijn ze idd heel vriendelijk, behulpzaam,.... Ze doen echt moeite om u goed te laten voelen. Dus ik kan het alleen maar beamen. Mijn kleedje heb ik uiteindelijk daar toch niet gekocht maar bij Stevens in Torhout.Geniet nog van de voorbereidingen GroetjesPetroeska
Ik heb mijn trouwjurk ook gekocht in Robel Roeselare. Ze zijn daar inderdaad supervriendelijk. Geen moeite is hen teveel in de Robel! Je krijgt tenminste het gevoel dat ze alle jurken getoond hebben. In andere winkels kun je wat bladeren in boeken om zo je stijl te weten. Je krijgt nooit alle kleedjes te zien. In zo'n winkels kwam ik met een slecht gevoel buiten. Aline17/07/2010
Ik heb een afspraak bij Robel.Gisteren gemaakt op de trouwbeurs waar ik een aantal mooie kleedjes zag op de showBelle23/10/2010
Ik ben ook op zoek naar winkels die bruidskledij verkopen. Tprobleem is dat ik er meer vind in Nederland dan in België. Ik ben eens gaan zien in Kortrijk en daar heb ik één gevonden, maar daar zijn de prijzen gewoon te hoog. Terwijl in Nederland kun je wel koopjes doen. Bij Robel, hoe zitten de prijzen daar? Virre