Terug naar overzicht
Bruidjes die in 2010 zelf ook op een vrijdag gaan trouwen mogen mij natuurlijk ook altijd helpen door hun indeling te geven ;-))
Wij trouwen op een vrijdag (02/07/2010), en zijn van plan om de receptie te starten om 18u30. Het avondfeest (eten dus) start dan om 20u30 - maar iedereen komt al vanaf de receptie.Ik denk dat dit wel een redelijk uur is ? Op vrijdag werken de meesten toch niet al te laat. Bij ons moeten er wel geen mensen van ver komen van hun werk, dat scheelt ook wel.Succes alvast !Friedl
Bij ons moeten er wel een aantal genodigden van ver (brusselse ring en E40 = file) komen en dus zouden wij onze receptie willen beginnen om 19 uur. Een uur later beginnen we met het avondfeest.Aangezien dat het de laatste vrijdag van de paasvakantie is, hoop ik dat iedereen er dan moeiteloos kan geraken.groetjes,Karla 16/04/10
wij zijn in oktober op een vrijdag getrouwd en wij hebben de mensen laten komen om 18.30. Was ideaal, en er moesten toch ook wel wat mensen van verder komen
Wij trouwen op 3 september, dus een weekje voor jullie en dit is ons dagindeling:Ochtend: op 't gemak naar de kapper enzo en mij aankleden, gezellig in bad gaan, echt alles helemaal op 't gemak smile14u: aankomst fotograaf en suite bij ons thuis14u30: vertrek naar de kerk waar wij de gasten zullen verwelkomen (was ideetje van ons fotograaf en leek ons wel leuk, om daar te staan wachten en iedereen te begroeten smile )15u: misviering16u15: rijst (welja, dat we buiten staan bij de kerk)16u30: vertrekken naar fotoshoot18u30: Erewijn ( gedurende 2 uur )20u30: Aan tafel20u45: Voorgerecht21u30: Hoofdschotel22u30: Dessert23u30: DansfeestVolgens de zaal beetje krap, maar ik vind dit goed :)
hey.Wij trouwen ook op 10/09/10 en we beginnen aan de aperitief rond 18.00 uur...Groetjes
Ook wij trouwen op een vrijdag (25/06/2009), en onze voorlopige dagindeling ziet er zo uit:11u00: trouw voor de wet en enkele foto's in het park aan het districtshuis12u00: hapje eten met de suite bij mijn schoonouders13u30: mis15u00: vertrek naar de feestzaal15u30 of 16u00: begin receptie17u00: toekomen gasten diner18u00: einde receptie, aan tafel21u00: tweede receptie voor avondgasten22u00: openingsdansNog niks definitief aan, behalve uren van wet en kerk, de rest moeten we allemaal nog ff bespreken met de zaal. Zij rekenden 4u (!) voor het eten van een driegangenmenu zonder dessert en koffie, dat vonden we toch nogal veel...
Dat moest uiteraard 25/06/2010 zijn :)
Hey UliWij trouwen ook op vrijdag 10 september 2010 en ik zat een beetje met dezelfde vraag als jij i.v.m. de receptie en mensen die nog moeten werken enzo...$Onze dagplanning ziet er voorlopig uit als volgt:09.30: mijn vriend komt me thuis ophalen + maken van foto's enz.11.00: gemeentehuis11.30: kerk13.00: vertrek van aan de kerk naar fotolocatie15.30: aankomst in de feestzaal waar we snel een hapje in onze mond steken en ons wat opfrissen17.00: begin receptie (precies wat aan de vroege kant als ik jullie planningen allemaal zie...19.00: einde receptie19.30: ontvangen gasten avondfeest zodat we rond 20.30u à 21u ten laatste aan tafel kunnen...