Terug naar overzicht
Hallo,Ik kan de vergelijking ook ni maken maar wij geven ons feest in de Cofar. Wij vonden de prijzen ook interessant maar ze zijn door vooral heel kindvriendelijk. Wij hebben 2 zoontjes. Tegen ons huwelijk zijn ze 3,5 jaar en 2 jaar. De dame van de cofar zei tegen ons da ze gerust een fietsje enzo mochten meebrengen en in de zaal fietsen enzo. En dat heeft voor ons de doorslag gegeven. De kindjes kunnen daar zelfs eventueel slapen in een kamertje. Groetjes
Hallo, wij trouwen ook in de cofar. Mijn broer is daar 2 jaar geleden getrouwd en het was een superhuwelijk. Lekker eten, aangename sfeer, heel flexibel. Ook wij doen daarom ook ons feest daar! En tot nu toe zijn we heel goed ontvangen geweest : supervriendelijk, niets in hen teveel ... Ik kan er geen kwaad woord overzeggen. Annelies
ik zou absoluut de voorkeur geven aan Maelstede. De cofar vind ik een zeer koele en onpersoonlijke zaal. Eten en service in Maelstede is stukken beter!
ik ben al nr de twee geweest! en ik vind persoonlijk maelstede beter kwa eten en bediening...maar je moet gewoon gaan waar jij het beste gevoel bij had !!!! het is jullie dag!!!wanneer huwen jullie?wij in de herfst 2010
Wij gaan trouwen op 12/03/2011. Als we niet naar het geld zouden kijken, zouden we niet twijfelen en voor Maelstede kiezen. We zijn daar al naar verschillende trouwfeesten geweest en ook het personeelsfeest van mijn verloofde vindt daar elk jaar plaats. Het eten en de service is er echt fantastisch! We vinden enerzijds dat we maar 1 keer trouwen en dat we dus niet moeten kijken op wat euros minder of meer... Maar als we dat van alles gaan zeggen, dan zitten we binnenkort met een peperduur feest. Onze optie loopt nog tot zaterdag, dus dat wordt nog een paar dagen piekeren...
Ik ben nog naar de cofar geweest en als ik eerlijk mag zijn het was zeker niet zijn geld waard, sommigen onder ons kregen zelfs geen hapjes ik zou daar zeker geen feest vastleggen!
hey wij zijn in de cofar vorig jaar getrouwd ik heb een heel prachtige dag gehad alles was dik in orde niks was hen teveel wat we vroegen wij hebben een receptie gehad dat ik nog nooit elders gezien heb de mensen praten er nog over we waren nooit zonder iets zowel de drankjes als de hapjes ook het avondfeest de mensen zaten nooit zonder drank zoals ik van iemand kan lezen, zegt ze dat ze geen hapjes hadden ze moeten wel ervoor betalen eh voor die formule ik kan niks miszeggen van de cofar en ik heb al naar veel huwelijken geweest en ze mag erbij staan ze grt lise
Hallo,ik ben vorig jaar naar de cofar geweest voor een huwelijk en vond het ook niet echt top.Soms zonder drank gezeten, bediening niet echt optimaal...Veel te warm in de zaal (man slecht gekomen van de warmte en na gaan zagen, glas fris water gekregen)Groeten