Terug naar overzicht
Als je oren ontsteken ligt dat niet aan het feit dat je stekertjes draagt maar aan het materiaal. Dus ook met knijpertjes zal je ontstekingen krijgen. Er zal maar 1 oplossing zijn: zuiver goud of staal... Succes!
Ik heb hetzelfde probleem als jou, maar bij zilver of goud heb ik dit niet. Mss toch eens proberen met goud. Laat ze wel eerst genezen en dan de stekertjes insteken met wat terramycine aan. Het proberen waard he.
Misschien gewoonweg...geen. Ik denk dat niemand dit zal opmerken, en jij... bent op je gemak.grtz www.discovideo.be
waar hebben ze materiaal om zoiets te knutselen?? geen idee van welke streek jij bent, maar ik denk dan aan een veritas of een knutselwinkel (chiro)groetjes!
ik heb ook al verschillende keren gehoord van mensen die een workshop juwelen "knutselen" doen. eventueel zo iemand contacteren en zien wat de mogelijkheden zijn??
Bij Veritas kan je zelfs vragen of ze jouw bruidsjuwelen op maat willen maken. Ik wist dit ook niet, maar een vriendin van me heeft dat laten doen. Héél mooi, met Swarovskiparels!Dit is natuurlijk geen echt zilver of goud, dus de kans dat dit ontsteekt is ook weer groot...Groetjes,Véro
Je kunt eventueel titanium eens proberen ? De kans dat je daarmee nog last hebt, is klein... Dus een titanium staafje, zoals dit: https://www.alloverpiercings.nl/artikel/mini-labret-stu... met daarop een pareltje geschroefd
Bedankt voor de reacties!Ik wil alleszins toch IETS proberen, en met jullie commentaar doe ik toch weer wat inspiratie op ;)Thanks.