Nu Online
Momenteel zijn er 753 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alles op voorhand betalen???

20-12-2009 16:33:30
Hey iedereen,

voor ons huwelijk op 10/07/'10 heb ik besloten om mijn make-up en kapsel aan huis te laten verzorgen. Ik heb hiervoor iemand gevonden en vastgelegd. Nu schrok ik toch wel even toen ik vorige week een mail kreeg met het totaalbedrag dat meteen te betalen was, om de reservatie te garanderen. Ik ben persoonlijk van het principe dat een voorschot betalen normaal is, maar dat je het resterende bedrag op het einde betaalt. Wat vinden jullie hiervan?

Nu heb ik hier omtrent al een mail gestuurd naar de betreffende visagiste. Ze gaat er mee akkoord dat ik slechts een voorschot betaal, maar dat ik de rest van het bedrag tijdens mijn proefsessie betaal. Deze vindt ergens in februari plaats, toch nog enkele maanden voor ons huwelijk. Ik begrijp dat de visagiste zekerheid wilt, maar dat geldt toch ook voor mij?!? Op een aantal maanden tijd kan er nog heel wat gebeuren en wat als zij de dag zelf niet komt opdagen???

Enfin, ik wou gewoon even jullie mening horen ;)

Groetjes, Marijke

Marijke
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1168

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik20-12-2009 16:40:49

Hey,
Bij mij is dit ook zo. Heb al de helft voorschot betaald en na proefsessie moet de rest betaald worden. Ik had liever ook de rest pas de dag van m'n huwelijk betaald maar het was dit of ik had hem niet.
Alles staat op papier dus ja...

melinda
10-7-2010
 Meld misbruik20-12-2009 20:28:18

Marijke Gillé? :)

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik20-12-2009 21:50:29

Hoi,
Ik heb een voorschot moeten betalen en ik moet ook op de proefsessie de rest betalen. Dit staat wel allemaal op papier en is getekend.
Zorg er gewoon voor dat alles op papier staat
groetjes
Joke
31 juli 2010

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik21-12-2009 13:08:19

Hallo,

Ik vind dit toch een beetje raar. Mijn visagiste ligt ook vast, maar ik heb haar nog niets moeten betalen. Ik betaal de dag zelf.

Groetjes
Heidi
10/07/2010

joke
1-8-2009
 Meld misbruik21-12-2009 13:09:14

hey!

Ik heb de helft betaald na de proefsessie en de andere helft op de dag van de trouw.
groetjes!

tamara
27-8-2016
 Meld misbruik21-12-2009 13:57:55

hey,

ik heb nu wel geen visagiste,maar vind het wel vreemd dat ja alles al moet betalen voor je het eindresultaat hebt.ik ga naar de kapper en ik betaal dan het proefkapsel en als ik voor de trouw zelf ga betaal ik dan dat kapsel.

groetjes tamara

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik21-12-2009 14:40:39

hey Marijke

Hoe lastig het ook is.
Betaal NIET alles op voorhand!
Een voorschot om de dagen vrij te houden lijkt me logisch en in stapjes betalen ook, maar het bedrag al afgeven???
Als ze niet komt opdagen, heeft ze wel mooi alles centen binnen.
Als zij daar moeilijk over doet, zoek dan gewoon een andere visagiste!
Je betaalt toch nergens het volledige bedrag maanden op voorhand?
Ik vind het op zich al bizar dat ze dat vraagt.

Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik22-12-2009 18:54:25

De visagiste komt via mijn kapster dus in maart heb ik mijn eerste proefkapsel en mijn proefmake-up samen. Ik betaal gewoon het kapsel en make up die dag. Op de dag zelf betaal ik ook datgene wat er die dag is gedaan dus ik vind het heel erg raar dat je alles op voorhand moet betalen. Hier klopt toch iets niet hoor. Je moet eens rondvragen hoe andere visagistes het doen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...