Terug naar overzicht
Hey,Bij mij is dit ook zo. Heb al de helft voorschot betaald en na proefsessie moet de rest betaald worden. Ik had liever ook de rest pas de dag van m'n huwelijk betaald maar het was dit of ik had hem niet.Alles staat op papier dus ja...
Marijke Gillé? :)
Hoi,Ik heb een voorschot moeten betalen en ik moet ook op de proefsessie de rest betalen. Dit staat wel allemaal op papier en is getekend.Zorg er gewoon voor dat alles op papier staatgroetjesJoke31 juli 2010
Hallo,Ik vind dit toch een beetje raar. Mijn visagiste ligt ook vast, maar ik heb haar nog niets moeten betalen. Ik betaal de dag zelf. GroetjesHeidi10/07/2010
hey!Ik heb de helft betaald na de proefsessie en de andere helft op de dag van de trouw.groetjes!
hey,ik heb nu wel geen visagiste,maar vind het wel vreemd dat ja alles al moet betalen voor je het eindresultaat hebt.ik ga naar de kapper en ik betaal dan het proefkapsel en als ik voor de trouw zelf ga betaal ik dan dat kapsel.groetjes tamara
hey MarijkeHoe lastig het ook is.Betaal NIET alles op voorhand!Een voorschot om de dagen vrij te houden lijkt me logisch en in stapjes betalen ook, maar het bedrag al afgeven???Als ze niet komt opdagen, heeft ze wel mooi alles centen binnen.Als zij daar moeilijk over doet, zoek dan gewoon een andere visagiste!Je betaalt toch nergens het volledige bedrag maanden op voorhand?Ik vind het op zich al bizar dat ze dat vraagt.
De visagiste komt via mijn kapster dus in maart heb ik mijn eerste proefkapsel en mijn proefmake-up samen. Ik betaal gewoon het kapsel en make up die dag. Op de dag zelf betaal ik ook datgene wat er die dag is gedaan dus ik vind het heel erg raar dat je alles op voorhand moet betalen. Hier klopt toch iets niet hoor. Je moet eens rondvragen hoe andere visagistes het doen.