Terug naar overzicht
Hela,Wij zijn dit jaar in Bali geweest. Niet als huwelijksreis maar wij waren ook onder de indruk van het mooie land. Echter wat voor de ene leuk en luxe is, is voor een andere een komplete teleurstelling. Ik kan je daarom wel mijn ervaringen geven maar dat zijn niet noodzakelijk de jouwe.Wij zijn via de ferryboot vanuit Java aangekomen en zijn doorgegaan naar lovina. Het strand is niet geweldig maar heerlijk rustig. Daarna rustig doorgegaan naar Candidasa. Ubud moet je ook zeker gedaan hebben. En als echte strand afsluiter hadden we een hotel in Sanur...Zoveel rustiger dan Kuta bijvoorbeeld. De dingen die we hebben gezien zijn heel verschillend...Pura Beji tempel, Kintamani, Moeder-tempel, waterpaleis Tirtagangga, traditionele dorp Tenganan (te toeristisch vonden wij), heilige vleermuizengrot Goa Lawah, heilige vleermuizengrot Goa Lawah, zijn een aantal van de dingen die je daar kan zien en bekijken.Wij zijn met een Nederlandse organisatie daar naartoe geweest, www.balitravel.nl . Het voordeel bij hun is dat je alles prive kan doen, en voor een huwelijkreis is dat natuurlijkwel het allerleukste.Als je meer info wilt, kan je me altijd je specifieke vragen doormailen naar Ilse_venken@hotmail.comGroetjes,Ilse V
Als je wil mail ik het programma door van de reis die we net geboekt hebben. Is een 2-weekse rondreis (mét privechauffeur/gids) dus wel niet bepaald goedkoop.
wij zijn getrouwd in de royal pita maha in ubud. Was heel mooi en ubud moet je zeker gedaan hebben.Een aanrader is restaurant mosaic, staat op dezelfde lijst als vb hof van cleve en oud sluis.Daarna zijn we naar de samaya in seminyak gegaan.Seminyak vind ik wel een aanrader, het is er rustig. Maar er zijn een paar goede restaurants zoals la lucciola, the living room en 2 hele hippe bars: kudeta (echt met paperazzi aan de deur toen wij er waren) en hu barJe kan van daaruit ook naar kuta als je vb eens wil shoppen
@ HanneloreDat zou vriendelijk zijn als je ons dat wil doormailen.Hierbij mn email: stephke_devos@hotmail.comGroetjes
@ Hannelore: Kan je dit naar mij ook een doormailen? Ik denk dat mijn vriend en ik naar dezelfde reis heb zitten kijken, maar het is er bij mij nog niet van gekomen om extra informatie aan te vragen...anneliesstaessens@hotmail.com