TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
10-7-2010
|
22-12-2009 10:46:44
Dag Annelies,
Wij hebben deze zaal ook vastliggen! Een geweldig mooie zaal, vriendelijk, ze gaan in op u wensen, ... Wij trouwen 10 juli, en hadden er eerst een optie opgenomen, zodat deze datum zeker niet weg was, en zo konden we toch nog verzinnen. Zelf ben ik er nog niet naar een feest geweest, maar heb er al wel veel positieve reacties van gehoord! Het eten moet er ook echt af zijn, bediening, ... alles gewoon!
Groetjes Ann
|
|
dierk
|
22-12-2009 23:19:36
Beste Annelies,
Perfecte keuze,prachtige zaal,sfeervol,de belichting is enorm sfeervol,uitstekende bediening,enorm vriendelijk personeel,enorm lekker eten,wij komen er vrij regelmatig,Grtjs Dierk www.studiohappymusic.be
|
|
Sylvia
18-9-2010
|
23-12-2009 12:02:04
Ik vond de service persoonlijk minder. Wij hadden een offerte op maat gevraagd en kregen maar een standaardofferte waar we niets met konden doen. We hebben dus een andere keuze gemaakt.
groetjes
|
|
ilse
21-3-2009
|
23-12-2009 17:17:30
hoi Annelies wij hebben daar ons feest en receptie gedaan en het was perfect in orde: nu maanden later praten vrienden en familie nog steeds over het heel lekkere eten dus dat was dik ok hoor ,de avond zelf heel vriendelijk personeel en houden zich heel goed aan gemaakte afspraken dus ondanks het prijskaartje dat niet min is vonden wij zeker niet twijfelenen zou ik zeggen succes ilse
|
|
Wendy
7-8-2010
|
14-4-2010 20:25:21
Hoi Annelies,
Hebben jullie nu gekozen voor de smoutmolen?
wij gaan deze zaal ook nemen
(7 augsutus)
|
|
Annelies
27-8-2010
|
22-4-2010 17:51:55
Dag Wendy,
neen, we hebben heel lang getwijfeld tussen Daemshof en Smoutmolen, maar uiteindelijk hebben we het Daemshof gekozen, gewoon omdat die datum ons beter uitkwam...
Maar aan de reacties te lezen, heb je zeker ook een goeie keuze gemaakt :-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|