Nu Online
Momenteel zijn er 4 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

21-12-2009 21:57:37
beste bruidjes allemaal.
ik trouw op 9/07/2010 en ben aan het kijken voor uitnodigingen.
ik wou dit heel goedkoop houden maar was eesn aan het rondkijken en zag dus dat het bijna onmogelijk is om niet te duur te gaan.
mijn bedrag was 150 euro. ik zit al 600 boven mijn budget.pfff is er iemand die me kan helpen.
groetjes nathalie

nathalie
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 781

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik21-12-2009 22:31:38

ik heb alle uitnodigingen zelf gemaakt, en met de hand geschreven, alles in de ava gehaald en 86 uitnodigingen voor ongeveer 120€, er kruipt wel veel tijd in maar het is heel persoonlijk!

Sophie

Meld misbruik21-12-2009 22:45:37

hoeveel gasten heb je ongeveer? dat bepaalt al veel natuurlijk... zelf ben ik aan't rondkijken op www.cartarosa.be en huwelijk.cardxl.be. Daar staan zo wat allerlei verschillende keuzes/prijzen op. Maar veel hangt ook af van wat je wilt... Enkele kaart vs dubbele, grotere vs normaal formaat,... Ik denk dat je met jouw budget eerder naar een enkele rechthoekige kaart zal moeten gaan.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-12-2009 0:30:33

Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel je er nodig hebt. Maar 600 euro erboven? Ik heb kaarten en drukken samen iets van en 190 euro betaald dacht ik. Dit voor 110 uitnodigingen (2 kanten bedrukt). Er zit natuurlijk ook veel prijsverschil in de drukkers. Ik ben in Turnhout geweest bij Z service. Ava is ook goedkoop. Ja en dan de kaart zelf. Daar zit natuurlijk ook een groot prijverschil in. Ik heb gekozen voor een heel 'simpele' maar toch 'chique' uitnodiging. Heel leuke reacties op gehad trouwens. Al die tralala zijn de mensen blijkbaar al wat beu. Tegenwoordig moet het maar 'speciaal' zijn om schoon te zijn?!?

groetjes, Carolina

heidi

Meld misbruik22-12-2009 8:59:39

ik had mijn uitnodigingen ook zelf gemaakt, iets simpels maar mooi, laten afdrukken in een copicenter, strikje erbij en het was af, voor zo'n 130kaarten, 60 misboekjes, 100 menu's heb ik zo'n 230euro aan uitgegeven en ik kreeg er veel reacties op...

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik22-12-2009 9:52:38

hey,

wij hebben onze kaarten zelf samengesteld met foto's van onszelf en dit allemaal heel ludiek opgepakt.
De kaart zelf is een postkaartje, zoals diegene die je vanop reis verstuurt. Ons thema was dan ook 'de reis van ons leven', aangezien reizen onze passie is.
besteld via: fotokaarten.nl
super service en ongeveer 70 euro betaald voor al onze kaarten.
onze menu's waren per tafel 1, tegenwoordig nemen de mensen dat toch niemeer mee naar huis.

groetjes ellen

Marika
26-6-2010
 Meld misbruik22-12-2009 12:13:09

Hey Nathalie,

Natuurlijk willen wij je graag helpen maar
wat heeft je al 600 € gekost ?
Heb je al kaarten gekocht of iets besteld of zo ?

Groetjes,

joke
1-8-2009
 Meld misbruik22-12-2009 13:14:52

hey!

wij hebben leuke kaarten bij intercard besteld, laten drukken bij de lokale drukker en waren voor een 150-tal kaarten een kleine 200€ kwijt.
als je enkel tussen de goedkoopste kaarten van intercard, buromac enz kijkt, moet je je vooropgestelde budget toch kunnen halen???

Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik22-12-2009 18:49:54

Hallo wij gaan trouwen op 18 sept en een vriendin heeft mij ook Ava aangeraden. Hele schone kaarten en niet duur.

Marijke
10-7-2010
 Meld misbruik24-12-2009 11:43:04

Beste Nathalie,

wij trouwen een dagje na jullie en zijn ook al volop bezig met onze uitnodigingen. Wij maken de uitnodigingen zelf en laten ze afdrukken bij de drukker. Nu, met de kerstdagen, hebben wij een "save-the-date"-kaart verstuurd, zodat iedereen tijdig op de hoogte is en dat de genodigden rekening houden met onze trouwdatum bij het plannen van hun zomervakantie. Ook deze kaartjes hebben wij zelf gemaakt (met de pc). De kostprijs hiervoor bedroeg €1 per kaartje, wat heel goed meevalt dus!

Succes met je voorbereidingen.
Groetjes, Marijke
10/07/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...