TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
25-3-2006
|
10-11-2005 14:39:51
Mijn kleed is niet echt Sissi-achtig maar ik heb er in de winkel wel enkel gepast die die stijl uitgaan (Farah Love in Zwijndrecht) Ze hebben een zéér ruime keuze. Ik heb een aantal andere winkels bezocht, maar in de meeste winkels komen telkens de bekende merken terug zoals Marlyse, Rembostyling... en daar vond ik mijn ding niet tussen. Hier vind je eigenlijk vrij unieke stukken en je kan er ook een hoepeljurk bij huren zodat je trouwkleed sowieso al wat meer Sissi-allures krijgt! Veel succes ermee!
|
|
Vicky
9-9-2006
|
10-11-2005 18:01:42
hey
Ik heb vandaag zo 2 echte sissi kleren aangehad, met een rok van tule. Was best wel mooi, maar niet gemakkelijk om mee rond te lopen. Dat was in Bruidshuis Ellen te Oostburg (NL). Ik denk dat ze bij boetiek Maya ook veel van die kleren hebben. Anders moet je eens kijken op de site van Eddy Kelly en Ian Stuart en kijken waar er in België verkooppunten zijn.
Groetjes en succes
Vicky 09.09.06
|
|
soetkin
16-9-2006
|
11-11-2005 1:18:33
hoi, mijn kleed gaat de sisi richting uit, maar is er toch niet over en ook niet ouderwets. Het is van Ian Stuart en ik heb het gevonden in La Sposa in Roeselare. Zeker de moeite om een kijkje te nemen daar ! ze hebben er veel verschillende stijlen dus ja.
groetjes xx
|
|
Kris
|
12-11-2005 11:17:15
Hallo,
Heb je Dianna David al geprobeerd in Meise België?
Ik ken verschillende bruidjes en moeders die hun kleding daar hebben laten maken.
Een ongelofelijke service, vriendelijk en couture, mooie stoffen en afwerking volledig op maat.
You never know.
MVG Kris
|
|
Leen
26-8-2006
|
12-11-2005 17:27:55
hey,
ik ga mijn jurk latenmaken bij Mia Monta iets voorbij Gent voor jou. Omdat ik ook zoveel moeite heb met MIJN kleed te vinden. Daar maken ze je kleed zoals jij et ilt jij zegt ah die top wil ik met de rok van dat kleed maar met of zonder die randjes!! tis eigenlijk een confectiehuis dus nie echt zo ne winkel die allemaal pasklare kleren heeft waardoor je zelf je droomkleed kan maken!!
hopelijk vind je je zin!!!
groetjes,
Leen
|
|
Nathalie
29-8-2006
|
27-11-2005 22:17:53
Hallo,
Ik ben getrouwd in een soort Sissi kleed! Een heel romantisch kleed. Nu hangt het hier maar, dus wil ik er graag een ander bruidje mee helpen, dus ik verkoop het! Het is met alles erbij: kleed + hoepelrok, kroontje + voile voor in het haar en evenuteel ook de schoenen erbij. Het kleed is maat 38-40 en de schoenen maat 39-40. Indien je graag foto's wilt zien, laat dan hier je mail achter en ik mail ze! Groetjes en nog veel succes!
|
|
Veerle
|
28-11-2005 9:25:09
Probeer eens bij Veerle Vermeire uit Gent, zij heeft reeds ervaring met historische kostuums. Maakt alles volledig op maat en naar de wensen van de bruid. Haar tel.nr. 09/231.21.75
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|