Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

puzzelstukjes

22-12-2009 14:34:41
Hallo
Ik ben volop bezig met het maken van de uitnodigingen,(wij maken ze zelf). Maar nu vraag ik me af of je nergens zo een sjabloon of vorm kan vinden om mooie puzzelstukjes te maken. Of reeds gesneden puzzelstukjes in papier? We gaan onze uitnodigingen maken met 2 in elkaar passende puzzelstukjes op de voorkant.
Iemand een idee waar ik dat zou kunnen vinden? of een site ofzo?
Groetjes
Kim (13/08/2010)

Kim
13-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1506

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-12-2009 14:49:03

Bij AVA vind je misschien wel ponsjes in de vorm van een puzzelstukje.

Groetjes,

Véro

Evi
15-5-2010
 Meld misbruik22-12-2009 14:49:25

Je kan dit normaal wel krijgen bij AVA. Als ik me niet vergis heb ik er daar ooit al gehaald.

Groetjes,
Evi

Kim
13-8-2010
 Meld misbruik22-12-2009 18:09:22

Ik ben al bij AVA gaan kijken, maar heb er niks gevonden. Een ponsje vinden in de vorm van een puzzelstuk, is ook niet zo makkelijk... Nog nooit gezien. En het mag ook niet te klein en niet te groot zijn natuurlijk he... moeilijke ik :)

Charitt
21-5-2010
 Meld misbruik22-12-2009 18:57:31

Hoi!

Ik denk dat ik juist dezelfde uitnodiging heb gemaakt dat u. Ik ben naar een klein hobbywinkeltje in de buurt gegaan en die heben me een pons besteld. Moest er 2 weken op wachten en kon zelf de grootte kiezen. Grote hoobywinkel doen dit niet omdat ze die kleine centen niet nodig hebben, maar kleine winkeltjes wilden me meteen verder helpen. Ik heb een kaartje gemaakt: als je aan een touwtje trekt dan verschuift er een puzzelstukje en schuift dit in het andere stukje.

Charitt

karlien
28-6-2008
 Meld misbruik4-1-2010 1:09:01

Bij Action, supergoedkoop!
zo'n 5 kleine puzzeltjes voor ... ik denk zo'n 2 euro?
Eens gaa kijken!

Celina
21-5-2010
 Meld misbruik23-1-2010 0:29:14

Dag Charitt,

Mag ik weten wel winkeltje dat is? Wij zijn ook op zoek naar zo'n pons...

groetjes Celina

Kim
13-8-2010
 Meld misbruik23-1-2010 8:58:26

hoi!
Ik heb ondertussen mijn pons gevonden via internet. http://www.dolscrapplezier.be/N_frame.html?http://www.d...
gevonden op deze site en ik ben er echt tevreden mee, het heeft de perfecte grootte :-)
Veel succes nog allemaal!
Kim (13/08/2010)

An
23-7-2011
 Meld misbruik24-8-2010 20:27:58

Hoi Kim,

Weet je toevallig nog onder welk tabje dit puzzelstukje stond???
Vind het namelijk niet terug! :s

Groetjes

Kim
13-8-2010
 Meld misbruik24-8-2010 21:04:46

Hey An
Ik heb het even nagekeken op de site want wist het ni meer van buiten :-)
Het kleine ponsje staat onder "ponsen" en dan moet je op "kleine pons, 1,6 cm". Maar ik heb de kleine nu ook wel al gezien bij AVA. De grotere versies ben ik nog niet tegengekomen in de winkel. En die vind ik precies ook niet meer terug op de site... :-s Sorry... Maar de kleine staat er wel nog op!

Veel succes met de zoektocht!

Groetjes,
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info