Terug naar overzicht
Je bankafschrift goed bijhouden! Dan heb je dat toch... Ik zou toch eens achter die verantwoordelijke vragen. Heb het nu wel ter plaatse betaald in de Honeymoonshop, maar kreeg wel een factuur...
@ stephanie...En bewijsje heb ik zeker, want ik heb het via Homebank betaald... Dus ik kan het eender waar en wanneer terug opvragen... Ze zijn nu met verlof t.e.m. 4 januari...Daarna ga ik zeker nog eens binnengaan! Ik wil daar toch ook een voorschotfactuur van hoor!
Hey Riet,Als je een mailtje stuurt naar prima donna dan krijg je normaal zeker een bevestiging dat ze de storting goed ontvangen hebben! Zo was dit bij mij toch :-)Groetjes,Chantal17/07/2010
ik heb 700 euro voorschot dienen te betalen bij couture rachel in temse maar ik heb onmiddelijk een betalingsbewijs meegekregen. zeker en vast nog eens achter horen want ik zou me ook niet gerust voelen hoor. je hebt natuurlijk wel al het geluk dat je een betalingsbewijs hebt.lesley12/06/2010
Ik heb ondertussen een e-mail gestuurd naar Prima Donna, want ze zijn op verlof. Zij hebben via BlackBerry gereageerd dat ze nu op reis zijn, maar dit zouden nakijken van als ze thuis zijn... Het gaat mij niet louter om het geld, maar ook om het feit dat ik echt dit kleed wil en dat het dus zeker tijdig besteld moet zijn. Wij trouwen 04/09/2010... Ik weet het is nog lang, maar zij verwittigden mij dat het soms voorvalt dat een bepaalde jurk niet meer kan gemaakt worden omdat de stoffen op zijn... Daarom ook dat ik zo snel mogelijk mijn bestelling moest doorgeven...