Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorschot bruidskleed

22-12-2009 15:22:15
Hallo medebruidjes, Ik heb enkele weken terug mijn kleed besteld bij Prima Donna in Deerlijk. Voor ze mijn kleed konden bestellen, moest ik eerst een voorschot geven van 1.000€. Dus heb ik dit overgeschreven op hun rekening met de referenties die zij mij doorgegeven hebben. Weet iemand of je hiervoor normaal een voorschotfactuur ontvangt? Toen ik gisteren belde om te vragen of ze het goed ontvangen hebben, zei de verkoopster dat ze geen zicht heeft in de boekhouding en de verantwoordelijke ZOU wel iets gezegd hebben als het niet in orde was... Ik maak mij toch een beetje zorgen... Het is toch niet niks hé... Groetjes

Riet
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 961

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik22-12-2009 15:23:39

Je bankafschrift goed bijhouden! Dan heb je dat toch... Ik zou toch eens achter die verantwoordelijke vragen. Heb het nu wel ter plaatse betaald in de Honeymoonshop, maar kreeg wel een factuur...

Riet
4-9-2010
 Meld misbruik22-12-2009 15:26:10

@ stephanie...
En bewijsje heb ik zeker, want ik heb het via Homebank betaald... Dus ik kan het eender waar en wanneer terug opvragen... Ze zijn nu met verlof t.e.m. 4 januari...
Daarna ga ik zeker nog eens binnengaan! Ik wil daar toch ook een voorschotfactuur van hoor!

Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik22-12-2009 18:27:33

Hey Riet,

Als je een mailtje stuurt naar prima donna dan krijg je normaal zeker een bevestiging dat ze de storting goed ontvangen hebben! Zo was dit bij mij toch :-)

Groetjes,

Chantal
17/07/2010

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik23-12-2009 10:19:30

ik heb 700 euro voorschot dienen te betalen bij couture rachel in temse maar ik heb onmiddelijk een betalingsbewijs meegekregen. zeker en vast nog eens achter horen want ik zou me ook niet gerust voelen hoor. je hebt natuurlijk wel al het geluk dat je een betalingsbewijs hebt.

lesley
12/06/2010

Riet
4-9-2010
 Meld misbruik23-12-2009 10:22:07

Ik heb ondertussen een e-mail gestuurd naar Prima Donna, want ze zijn op verlof. Zij hebben via BlackBerry gereageerd dat ze nu op reis zijn, maar dit zouden nakijken van als ze thuis zijn... Het gaat mij niet louter om het geld, maar ook om het feit dat ik echt dit kleed wil en dat het dus zeker tijdig besteld moet zijn. Wij trouwen 04/09/2010... Ik weet het is nog lang, maar zij verwittigden mij dat het soms voorvalt dat een bepaalde jurk niet meer kan gemaakt worden omdat de stoffen op zijn... Daarom ook dat ik zo snel mogelijk mijn bestelling moest doorgeven...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...